väsyttää....

Olen nyt muutaman kk ajan yrittänyt kääntää lapsen unirytmiä ja tuntuu aika toivottomalta. Tyttö pistää kahden kolmen aikaan vasta nukkumaan ja nukkuis tietystii puolille päivin. Olen yrittänyt herätellä aiemmin ja tämä tuottaa tulosta aina silloin tällöin pariksi päivää mutta sitten neiti taas päättää kukkua. Alkaa itsellä voimat loppua kun mieskin alkaa olla aina pahalla päällä kun hänen täytyy amuisin opiskelemaan painua ja keneenpä muuhun hän pahaa oloaan purkaa kuin minuun. Eli tilanne on se että jos herätän tytön aikaisin, hän on pahalla tuulella koko päivän kun yöunet jää vajaaksi, sitten kun mies tulee pitkien koulupäivien jälkeen kotiin, hänkin on pahalla tuulella, mutta minun täytyisi jaksaa olla ainakin purkamatta huonoa oloani jottei lapsi tulisi entistä kiukkuisemmaksi. Välillä tuntuu ettei kukaan tässä talossa kysy että väsyttääkö minua ainaiset tosi vajaat yöunet ja sitten vielä pitäisi jaksaa olla hyvällä tuulella. Joskus kun sattuu ikein paha päivä minullekin olen kuullut kommenttia jotta miksi olet AINA pahalla päällä. Mielestäni kyllä olen harvoin, tai ainakaan sitä mitenkään osoitan. Niin toivoisin että saisi nämä unirytmiasiat kuntoon et koko perheellä ois parempi olla... :'(
 

Yhteistyössä