\kiitos sulle vastauksistasi; lupaan miettiä tuota keskusteluapua. toisalta tämäkin jo oikeesti auttaa kun on saanut ihan asiallisia vastauksia eikä väsymystäni ole tyrmätty "ota itseäsi niskasta kiinni", koska mitä muuta mä oon tässä oikeastaan tehnyt... paljon on myös asioita jotka saavat minut hyvälle mielelle...eli en itse osaa pitää ainakaan vielä tilannetta toivottomana ja lupaan että en anna sen sellaiseksi mennäkään. tulossa on niin kiire kesä että voi antaa periksi itkeskelylle. stressaan tulevia juttuja, mulla pitäis olla aina mahdollisimman hyvissä ajoissa kaikki selvillä - mitä, kuka, missä, milloin, miten - ja suurin stressin ja huolen aiheuttaja , on se että en pysty hallitsemaan kaikkea niin kuin pitäisi "ehtoisan emännän" hallita ja osata tehdä... kai mussa sitten on vähän perfektionistin vikaa ja kuitenkin tunnen että en kykene sillä tasolla tekemään asoita kuin haluaisin, että mulla kaikki on aina vähän sinne päin, kun muilla mun lähellä kaikki on just niin kuin pitää... alemmuuden tuntoa tiedän... :ashamed:
[/quote]
mieti ihmeessä asiaa ja muista, että sun ei tartte jaksaa kaikkea yksin eikä kaiken tarvitse olla täydellistä. Anna välillä vaikka pölyjen olla nurkissaan ja nauti elämän pienistä asioista.
[/quote]
yritänkin nauttia pienistä asioista ja on meillä joskus niitä villakoiria :ashamed: , mutta kun kesää kohti mennään pitäisi vaan saada kaikki paikat puunattua ja laitettua mahdollisimman kauniiksi ja siisteiksi... pelkään että joku paikka kuitenkin jää repsottamaan ja pilaa sitten sen kaiken muun...ja jos mikään muu ei repsota , minä itse olen sitten se repsottava...ei kai se auta pitää vaan alkaa aikatauluttamaan hommia; piha pitää laittaa kuntoon tiettyyn pv:ään mennessä, sisällä olevat jutut tiettyyn pv:ään jne. ja pitää kans aikatauluista kiinni... kun vaan saisi kaikki suunnitelmat toteutumaan...ei voi mitään että pelottaa kesä, miten siitä selviän...