väsynytkö?

käyn töissä ja mieskin on mutta on töissä eri paikka-kunnalla(käy kotona 1-2 krt/kk) eli olen ns osa-aika yh, poika on 3,5v tuntuu että ei jaksais mitään nukun 10 tuntia parhaimmillaan yössä mut silti aina väsyttää, en jaksa tehdä oikeen mitään pojan kans en tee juurikaan mitään viikolla kun ei vaan jaksa:( huono omatunto tuostakin asiasta, viikonloppusin yritän sitte vähän enemmän mut ei aina sillonkaan jaksa:( muilla tämmöstä?
 
Oletko muistanut syödä terveellisesti ja huomioida vitamiinit ym? Niillä on suuri vaikutus jaksamiseen, kuten myös liikunnallakin. Olisko tuo 10 tuntia yöunia liikaa? Kannattaa myös käydä tarkistuttamassa veriarvot onko ne kohdillaan.
 
Ettei olis vaan jotain masennuksen poikasta? Kun joudut olemaan niin paljon yksinkin.. Onko sulla kavereita, joita voisi tavata tai jotain mammakerhoja? Ulkoilu tekee hyvää, välillä itse kun on ollu iha kamalan väsynyt niin kun vain lähtee ulos niin helpottaa. Pystytkö tekemään pojan kanssa lenkkejä, vaikka vain hiljaa kävellen? Tai sitten pistät kaverin rattaisiin?
Mulla väsymykseen/masennukseen on auttanu ulkoilu ja E-epa-kalaöljykapselit.
 

Yhteistyössä