Värianalyysi-testi! (englanniksi) *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kivahan toi on, mutta mä en luota omiin aisteihin tai analysointikykyyn näissä asioissa. Onko mun iho kellertävän vaalea vai vaaleanpunaisen vaalea? Vaalea se on :D

[QUOTE="vieras";23318078]Ihan kivahan toi on, mutta mä en luota omiin aisteihin tai analysointikykyyn näissä asioissa. Onko mun iho kellertävän vaalea vai vaaleanpunaisen vaalea? Vaalea se on :D[/QUOTE]

Katso verisuonien väriä ranteessa, käsivarressa. Vihertävät viittaa keltaiseen ihon pohjasävyyn, siniset punaiseen. :)

Your Color Category is Low Contrast Summer.
Her skin tone is cool and fair, and her hair color is light, ranging from ash blonde to light ash brown. The contrast between her hair and skin coloring is very low. Shes sun burns easily. Her color palette is cool, light, and muted, to match her own soft coloring. Her colors are typical of those found in a Monet painting.

Kyllä mä itseni tästä tunnistan ja paljon kaapista löytyviä värejä näemmä suositellaankin

Mun kohdalla tuo meni ihan pieleen. Mm. vaikka laitoin, että rusketun helposti, tuloksessa sanottiin, että palan helposti. Ehkä mä olen vain niin ristiriitaisen värinen, että meni laskut sekaisin. :D

Sain äidiltäni 21v. lahjaksi värianalyysin sekä meikkikoulun Taikapeiliin.Olin joskus ollut kampaajalla huiveilla katsottavana ja sillon musta tuli kevät. Jotenkin ne värit ei koskaan innostaneet mua..Taikapeilin tietokoneanalysoinnin tulos oli: light porcelain summer. Nyt tuli niitä värejä, joita olin toivonu..vadelmanpunaista, lilaa, pinkkiä, ruskeeta.. Mulle opetettiin väripaletin käyttö. Nyt on housuja ja jopa leninkikin! Paitikset muuttui kivoiksi puseroiksi ja topeiksi..Jee!

Your Color Category is Low Contrast Summer.
Her skin tone is cool and fair, and her hair color is light, ranging from ash blonde to light ash brown. The contrast between her hair and skin coloring is very low. Shes sun burns easily. Her color palette is cool, light, and muted, to match her own soft coloring. Her colors are typical of those found in a Monet painting.

Kyllä mä itseni tästä tunnistan ja paljon kaapista löytyviä värejä näemmä suositellaankin

Miulle tuli ihan sama ,kun siulle mut en juurikaan käytä noita sävyjä,vierastan enemmän :O

Yhteistyössä