välikausipuku

• Viestiketjun aloittaja kumpikampi
  • Ensimmäinen viesti
kumpikampi
Onko vajaa 3 vuotiaalle n.95cm pitkälle järkee ostaa jo 110cm välikausipuku? Ajatellen et menis vielä ens keväänkin. Minkä ikäisillä ja pituisilla tuon kokonen haalari käytössä?

mie just ostin tuolle 96 cm jässikälle remun 98cm haalarin, on juuri passeli ( kevääksi ostin)
syksyksi minulla on ostettuna tuo 110cm koko
( KANNATTAA ottaa kuitenkin se lähinnä olevin koko, haalarit hajoaa nopeammin kun lian isoja/pitkiä) näin mua neuvoi myyjät!

Jaa-a. Meidän tyttö käyttää tällä hetkellä kokoa 92cm ja viime syksyinen haalari mahtuu vielä. Ostin lisäksi kaksiosaisen puvun, kokoa 98cm. Itse myös mietin, että uskaltaisiko ostaa jo ensi talveksi alennuksesta toppa-asua (täällä loppuunmyynti alkanut lastenvaateliikkeessä) mutta kun ei osaa ajatella sitä kokoa eli ostaako 98cm vai peräti 104cm.

Tyttö sellainen pieni sirppana ikäisekseen ja hankalahan se on liian isonkin puvun kanssa sitten olla.... Siksipä en oikeastaan koskaan ostakaan mitään alennuksista, kun mieluummin ostaa tarpeeseen sitten oikeaa kokoa...

kumpikampi
Alkuperäinen kirjoittaja 0204:
mie just ostin tuolle 96 cm jässikälle remun 98cm haalarin, on juuri passeli ( kevääksi ostin)
syksyksi minulla on ostettuna tuo 110cm koko
( KANNATTAA ottaa kuitenkin se lähinnä olevin koko, haalarit hajoaa nopeammin kun lian isoja/pitkiä) näin mua neuvoi myyjät!
Meillä kans on nyt keväälle 98cm puku, mut kun syksyksi löysin kivan puvun ja 104cm ei ollut ja se 110cm olis ni mietin et ostanko vaiko enkö. Ongelmahan se on tämäkin =).

hm
Alkuperäinen kirjoittaja kumpikampi:
Onko vajaa 3 vuotiaalle n.95cm pitkälle järkee ostaa jo 110cm välikausipuku? Ajatellen et menis vielä ens keväänkin. Minkä ikäisillä ja pituisilla tuon kokonen haalari käytössä?
osataisin noin, kokeilisin kuitenkin ettei aivan huku haalariin.

Yhteistyössä