Välikausilenkkarit??

• Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Siis mitä??
pitää sellasetkin erikseen muka ostaa?
Mä ainakin ostin normi Cittarin lenkkarit, niillä mennään...
Eikä mitään hintavia turhuuksia VÄLIKAUDEKSI! huhu huh....

"annika"
no eiks välikausi oo vähän niinku jo menny? siis eteläsuomessa ainakin siirytään seuraavaksi sandaaleihin.
kai ne vk-lenkkarit on hyvät nollan lähellä ja jos on vielä lunta ja märkää kun yleensä pitävät vettä. mutta talvi gore-texithän ajaa saman asian jos vaan sopivat jalkaan. mut järkevämmäthän ne on isommille lapsille jotka ei halua kumppareita käyttää. itelläkin on vk-lenkkarit ja ne on ihan huiput kyllä loskassa ja sateella käytän niitä kesälläkin.

"vieras"
[QUOTE="annika";26192615] itelläkin on vk-lenkkarit ja ne on ihan huiput kyllä loskassa ja sateella käytän niitä kesälläkin.[/QUOTE]

Ulkoiletko sä sateellakin? Eikö sulla kastu vaatteet vaikka lenkkarit pitäiskin?

[QUOTE="annika";26192615]no eiks välikausi oo vähän niinku jo menny? siis eteläsuomessa ainakin siirytään seuraavaksi sandaaleihin.
kai ne vk-lenkkarit on hyvät nollan lähellä ja jos on vielä lunta ja märkää kun yleensä pitävät vettä. mutta talvi gore-texithän ajaa saman asian jos vaan sopivat jalkaan. mut järkevämmäthän ne on isommille lapsille jotka ei halua kumppareita käyttää. itelläkin on vk-lenkkarit ja ne on ihan huiput kyllä loskassa ja sateella käytän niitä kesälläkin.[/QUOTE]

No mä asun Etelä-Suomessa, eikä täällä ainakaan suinkaan ole sandaalikelit. Ihan lenkkareita käytetään, ja varmaan ainakin pari viikkoa vielä.

"Tii"
Meillä on käytössä vielä välikausilenkkarit vaikka Etelä-Suomessa asutaan.. Ei se kesä täälläkään vielä ole. Tänä aamuna tais olla + 2 astetta, enkä todellakaan tytölle vielä kesälenkkareita saati sandaaleita laita. Aika lyhyeksi se käyttö näin keväällä jää, syksyllä oli jalassa useamman kuukauden. Ja kengissä ei todellakaan kannata säästää. Kesäksikin ostin ihan kunnon Vikingin lenkkarit.

Yhteistyössä