Välikausiasu pojalle?

kääk
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:
Niin siis lue kysymys uudestaan, jos et ymmärrä? Kaipasin suositteluja, tai muita jotka jo todenneet tietyt merkit hyviksi taaperolla. Vittuilijat voi lähteä tästä ketjusta,kiitos½
Etkö osaa googlettaa? Painu sinä vittuun tästä ketjusta kiitos.

kääk
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:
Kääk: Miksi sun tarvii tulla aukomaan päätäsi ja kommentoimaa jos et osaa vastata kysymykseen??
pikkumies07; Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta :)
No ethän sinä itsekään tiedä vastausta kysymykseesi ja silti täällä muille huutelet.

Mansikka
Älä vaivaudu vastaamaan tollasille provosoijille, saat vaan pahan mielen ja innostuvat oikein nämä riidanhaastajat.

Kysymykseesi, Remuja on meillä ollut monia, ne on hyviä mut ei niin kauheen nättejä ehkä... Nyt ostin ekaa kertaa ticketin kaksiosaisen, paljon kehutun asun Jesper Juniorista 59,90eurolla tytölle. Pojalle menee edellisen kevään Remu.

Jontahanista minäkin oon tykänny, pojalle bongasin nätin limen vihreän ko merkin takin -50% alesta, siihen vielä metsästän jotkut kivat ruskeat tms housut jostain niin on sitte kaks asua syksyyn.

Kiitos Mansikka.
Juu oon katellu netistäkin noita haalareita jne, niin IHANIA mutta, juuri kun tämä ensimmäinen syksy lapselle jolloin itse kävelee ja touhuaa niin sillä mietinkin että mikä asu on kestävä oikeasti, ettei tarvitsisi monia ostaa 1syksyn aikana. Kun olen kuullut että jotkut heikompaa haalaria kun muut :) Kiitos vinkeistä, taidanpa mennä alkuviikosta ostamaan jonkun :)

kääk
Niin jos olitte alunperin menossa ostamaan jotain pukua, ja kysyit neuvoja ja sait niitä lopputulos on se että taidatpa mennä alkuviikosta ostamaan jonkun? Todella hyödyllinen ketju siis.

Etkö nyt vieläkään ymmärrä. OLEN ollut kokoajan menossa alkuviikosta ostamaan pukua, olen selaillut myös netistä eripukuja, MUTTA taaperoni on tänä syksynä 1v joka kävelee jne, joten kysyn mielipiteitä ja suosituksia ihmisiltä jotka ovat todenneet jonkun puvun/merkin hyväksi/kestäväksi. YMMÄRRÄTKÖ vieläkään, vai saatko tästä turhan päiväisestä kinaamisesta lauantaillan huumaa??

Anu
Mun pojalla on ollut Polarn O. Pyretin pukuja, oon tykännyt tosi paljon. Kestävät hirveen hyvin sen konttailuvaiheenkin ja maassa istumisen jne. hankauksen. Ja välikausipuku pitää todella hyvin kosteutta ja sadetta. Helppo pestä, kivoja värejä (meillä viime kevään puku kokovihreä, menee vielä tämän syksyn). Pojallekin muuta kuin sinistä... Tosin siellä taitaa aina olla se tummansininen peruspukukin.

Ja jos oot kirppisihmisiä, noi POP:n puvut menee käytettyinä hyvin kaupaksi!

Yhteistyössä