tullaanKukas tulis auttamaan mua mun töissä???
Pelastava enkelitullaan
Villakangastakkeja 20kpl, hameita, housuja, paitoja, hattuja....onhan tätä....mitäs pittää tehä?
Ainaok, onnistuu meinaako iskeä ruuhkaa?
Mä en tee ompelijana töitä....nämä on mallikappaleitasehän hyvä! kyllä ompelialle löytyy töitä, varsinki jos työnjälki on hyvä.
Mies teki ruokaa ja appiukko hoitaa lapset....mut en mä tänään jaksa tehdä muutakuin tuon koiran villahaalarin valmiiksi...huomenna sit taas rankkaa tehtailuaMulle vois joku tulla tekemään ruuat ja pesemään pyykit, ni voisin keskittyä omiin juttuihini...
Minäkään en ole jaksanut nyt hetkeen ilmoitella täällä vaikka kaikkea onkin tuolla mun blogissa....täytyy vilkaista tuota sun blogia kohta....En jaksanut kaivaa olenko täällä jo ilmoittautunut. Mutta siis..
Blogistani löytyy viimeaikaiset väkerrykset.
Hattaroita ja vaaleanpunaista silkkinauhaa
Mulla meni ikuisuus kun siivosin keittiön ja kasasin kesäkurpitsalasagnen... Tossa pöydällä lojuu 2 nukkekotinukenraatoa joita mun kaverini on odottanut varmaan 2 vuotta jo...Mies teki ruokaa ja appiukko hoitaa lapset....mut en mä tänään jaksa tehdä muutakuin tuon koiran villahaalarin valmiiksi...huomenna sit taas rankkaa tehtailua
Kuulostaa tutulle Mun mies sai kesällä vihdoin muutaman vuoden odottelun jälkeen hienon kauluspaitansa.....Mulla meni ikuisuus kun siivosin keittiön ja kasasin kesäkurpitsalasagnen... Tossa pöydällä lojuu 2 nukkekotinukenraatoa joita mun kaverini on odottanut varmaan 2 vuotta jo...
Ja huomasin just, että toinen niistä näyttää ihan Neil Hardwickilta.
En ole siis onneksi yksin.Kuulostaa tutulle Mun mies sai kesällä vihdoin muutaman vuoden odottelun jälkeen hienon kauluspaitansa.....
Mulla on vähän taipumuksia sellaiseen yyberväkertelyyn.sä olet kyllä tarkkaa työtä tehnyt :O
Hienon olet tehnyt, mutta on kysyttävä että eikö tuo sun koirasi kompastu tuohon? Meillä kun koira kompastuu sadepukuunsa ihan totaalisesti esim. portaissa. ja se ei oo noin matala edes.No nyt sain tän mun koiruuden haalarin valmiiksi....
VillaNanna
Ei kompastu, vaikka lahkeet ovatkin löysät. Tiedä sit miten venahtaa.....Hienon olet tehnyt, mutta on kysyttävä että eikö tuo sun koirasi kompastu tuohon? Meillä kun koira kompastuu sadepukuunsa ihan totaalisesti esim. portaissa. ja se ei oo noin matala edes.