vähän kohtalotoveri

  • Viestiketjun aloittaja sympatiaa naiselle"
  • Ensimmäinen viesti
sympatiaa naiselle"
Katselimme mieheni kanssa lauantaiillan elokuvaa Postimies soittaa aina kahdesti?
Toivottavasti monen aviomiehen silmät avautui,mitää on jos laiminlyö vaimonsa seksuaaliset
tarpeet.Oma ukkeli "viinahuuruisena" hörisi niitä näitä yrityksensä kanssa?
Onneksi tuli taloon "remonttimies"Iski nuoreen rouvaan silmänsä,ja tilaisuuden tullen antoi arouvalle
"kunnolla elintä" Kun alkuun pääsivät,jatkoa seurasi,jopa alkavaan raskauteen.
Kun sanoin miehelleni,"noin minäkin olisin tehnyt? Sehän tuotti ukolleni kunnon ekstaasit?
Tunsi sisimmässään kai "laiminlyöntinsä" Toivottavasti tällaisia sytykkeitä tulisi lisää.

Kommentoikaa?
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja sympatiaa naiselle";11622814:
Katselimme mieheni kanssa lauantaiillan elokuvaa Postimies soittaa aina kahdesti?
Toivottavasti monen aviomiehen silmät avautui,mitää on jos laiminlyö vaimonsa seksuaaliset
tarpeet.Oma ukkeli "viinahuuruisena" hörisi niitä näitä yrityksensä kanssa?
Onneksi tuli taloon "remonttimies"Iski nuoreen rouvaan silmänsä,ja tilaisuuden tullen antoi arouvalle
"kunnolla elintä" Kun alkuun pääsivät,jatkoa seurasi,jopa alkavaan raskauteen.
Kun sanoin miehelleni,"noin minäkin olisin tehnyt? Sehän tuotti ukolleni kunnon ekstaasit?
Tunsi sisimmässään kai "laiminlyöntinsä" Toivottavasti tällaisia sytykkeitä tulisi lisää.

Kommentoikaa?
Postimies elokuvan nainen on huora joka nai varakkaan huotoasemabaarinpitäjän. Sai ansionsa mukaan.
 
sympatiaa naiselle"
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11622820:
Postimies elokuvan nainen on huora joka nai varakkaan huotoasemabaarinpitäjän. Sai ansionsa mukaan.
Minun käsitykseni? Huora jos sitä tarkoitat,"antaa rahasta" ky/rouva puutteesta ,Ehkä en enemmälti asiasta tiedä.Mutta jos olisin ollut huoltoasemabaarin pitäjän Rva Olisin antanut
remonttimiehelle MINÄKIN. Ikävä kuinka tilanne päättyi? saipahan Rouvakin seksinautinnnot"

Kiitos kuitenkin kannanotosta
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja sympatiaa naiselle";11622975:
Minun käsitykseni? Huora jos sitä tarkoitat,"antaa rahasta" ky/rouva puutteesta ,Ehkä en enemmälti asiasta tiedä.Mutta jos olisin ollut huoltoasemabaarin pitäjän Rva Olisin antanut
remonttimiehelle MINÄKIN. Ikävä kuinka tilanne päättyi? saipahan Rouvakin seksinautinnnot"

Kiitos kuitenkin kannanotosta

Kiitos kiittämästä! Naiset saavat kaikki sympatiani. Huorat varsinkin. He tekevät rehellistä"ruumiillista"työtä. postimieselokuvan naishahmo on sukupuolensa pohjasakkaa. Hän on nainut vanhemman miehen pelkästä rahanahneudesta.
 
sympatiaa naiselle"
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11623029:
Kiitos kiittämästä! Naiset saavat kaikki sympatiani. Huorat varsinkin. He tekevät rehellistä"ruumiillista"työtä. postimieselokuvan naishahmo on sukupuolensa pohjasakkaa. Hän on nainut vanhemman miehen pelkästä rahanahneudesta.

Jos olisi aikaa,eikä mieheni kotona. Keskustelisin aiheesta enemmänkin?Olet varmaan "asiantuntija"koska olet paljon keskustelulinjoilla "seksi" Mihinkähän
vedät rajan,Naisenkin oikeudet,ja "HUORA"
Olen naimisissa,en puhtoinen,mutta hyväksyn pienet syrjähypytkin itselleni?

vastailepppas? nimim,ilman sormuksia jopa tansseihin lavallekin?
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja sympatiaa naiselle";11623553:
Jos olisi aikaa,eikä mieheni kotona. Keskustelisin aiheesta enemmänkin?Olet varmaan "asiantuntija"koska olet paljon keskustelulinjoilla "seksi" Mihinkähän
vedät rajan,Naisenkin oikeudet,ja "HUORA"
Olen naimisissa,en puhtoinen,mutta hyväksyn pienet syrjähypytkin itselleni?

vastailepppas? nimim,ilman sormuksia jopa tansseihin lavallekin?
Mihinkä minun pitäisi vastata? Kanssasi tanssilavalle? Miksi ei! Toivottavasti askeleemme sopivat yhteen. Tango on minun juttuni. Entä sinun? Naisella on kaikki oikeudet itseensä. Huora on henkilö joka myy itseään rahasta ja käyttää toista ihmistä rahastuksen välikappaleena. Tuleppas syrjähyppelemään kanssani!
 
vähän kohtalotoveri
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11624123:
Mihinkä minun pitäisi vastata? Kanssasi tanssilavalle? Miksi ei! Toivottavasti askeleemme sopivat yhteen. Tango on minun juttuni. Entä sinun? Naisella on kaikki oikeudet itseensä. Huora on henkilö joka myy itseään rahasta ja käyttää toista ihmistä rahastuksen välikappaleena. Tuleppas syrjähyppelemään kanssani!
Mieheni KOTONA vastaan myöhemmin ottakaa muutkin kantaa
 
kohtalotoveri
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas;11624025:
Jänkäjoonaksesta ei kannata välittää. Tämän f
oorumin "kylähullu". :)[/QUOTE

toivoisin asiallisia vastauksia mielummin henkilöiltä,jotka ymmärtävät esim naimisissa olevan naisen seksuaaliset tarpeet vaikka vähän HUORA
 
vähän kohtalotoveri
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11625614:
Vieläkö mihesi luuraa nurkissa? Oletko ajatellut tankotanssia kanssani?

Lukaise aiheen alku,Postimies soittaa?? Laiminlöi seksuaaliset tarpeet? Oli vaimo sitten Huora tai ei?
 
vähän kohtalotoveri
Alkuperäinen kirjoittaja vähän kohtalotoveri;11627530:
Lukaise aiheen alku,Postimies soittaa?? Laiminlöi seksuaaliset tarpeet? Oli vaimo sitten Huora tai ei?
Jatkoa vastaukseeni "Jänkäjoonas" edellinen jäi kesken. Itseasiassa olet mielestäni "ahdasmielinen
ainakin kanssani keskusteluihin" Epäilen pystytkö edes "oikeaksi mieheksi"? Olen vaativa,valinna varaa on, Terkut MIEHELTÄNI.
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja vähän kohtalotoveri;11627533:
Jatkoa vastaukseeni "Jänkäjoonas" edellinen jäi kesken. Itseasiassa olet mielestäni "ahdasmielinen
ainakin kanssani keskusteluihin" Epäilen pystytkö edes "oikeaksi mieheksi"? Olen vaativa,valinna varaa on, Terkut MIEHELTÄNI.
Soppiihan sitä eppäillä. Muista kuitekin ettei luulo ole tiedon väärti. Kauhjoi määri tervessi miähel joka ei tyyryt vaimotas!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä