vähän karmii,kaveri näki "enteen"

hitto :'( |O sen verran taikauskonen olen että rupes pelottamaan.
kaveri oli istunu bussissa ja kuunnellut musiikkia.
yhtäkkiä oli 2nähnyt" miten he ovat tulossa meille kylään.en avannut ovea joten katsoivat ukkonsa kanssa postiluukusta.
minä makasin kuolleena eteisen lattialla ja poika hääräsi siinä ympärillä.
pääsivät parvekkeen kautta sisälle ja saivat mut elvytettyä :eek:
ja kaveri oli kokoajan hereillä,mutta syventyneenä siihen musiikkiin.
toivottavasti ei oo enne,meillä on hirvee köhätauti ja ite yskin niin että oksennus meinaa lentää eikä happi kulje :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä kaveri:
jos näkisi ei puhuisi niistä. Tosi typerää kaveriltasi. Minä en puhu enteistäni, mutta olenkin niiden kanssa elänyt jo monta vuotta.
KUin myös. Olen aikanaan nähny mm. ukin kuoleman unessa, tasan viikkoa ennen kun ukki kuoli :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko sun kaveri jotenkin erittäin tunteellinen?
no tunteet on pinnassa kun toinen vanhemmista kuoli yllättäen tämän vuoden aikana ja muutenkin on vähän asiast "kesken".
ei sanonut että oli enne,halusi vaan kertoa että oli "nähnyt" tuommosen ja oli ruvennu sitäki pelottaa
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko sun kaveri jotenkin erittäin tunteellinen?
no tunteet on pinnassa kun toinen vanhemmista kuoli yllättäen tämän vuoden aikana ja muutenkin on vähän asiast "kesken".
ei sanonut että oli enne,halusi vaan kertoa että oli "nähnyt" tuommosen ja oli ruvennu sitäki pelottaa
No niin, jätä ihan omaan arvoonsa koko juttu. :hug:
 
etiäisten näkijä
Kaverillasi varmaan nyt niin päällä ne kaikki omat asiat, että ne pyörii mielessä.. Siinä samalla sitten ajatellut alitajuntaisesti sinua ja nämä kaksi asiaa sekottuneet.. Ei ne etiäiset aina nuin selkeitä ole, että juuri nuin sitten tapahtuisi (enkä usko tuon olleen etiäinen..)
 
mä kerran kans näin ennenunen ja naureskellen menin kertomaan kaverilleni et hei vitsi minkä unen näin et sä olet raskaana mun eksälle ja menette kesällä naimisiin. Nauroin vielä omalle tyhmyydelle et piti mennä ääneen sanomaan.

Kaveri meni ihan oudoksi ja kysy sitten et keltä olet kuullut? Olin ihan että :eek: onko se totta?!?

Sit sanoin et näin unta, nukuin pitkästä aikaa hyvin ja heräsin aamulla hymy huulilla ku ajattelin et alkaa niittenki elämä sujua.

Tuon jälkeen en ole unistani kertaakaan kertonut ja useimmiten tullut tapahtumaan, niin hyvässä ku pahassa!
 
Usein noi "enteet" on aika epätarkkoja.. Jos olet kipeänä, niin ihan hyvin voi näky tarkoittaa ihan vaan sitä.. Itse aavistan usein ystävieni sairaudet, mutta en muista nähneeni kuin parikertaa enneunen, joka ennustaisi suoraan tapahtumat.. Ja yleisin tulkinta ainakin unien suhteen on, että jonkun näkeminen kuolleena unessa tarkoittaa päinvastaista, eli positiivista muutosta elämässä!
 
sipsi
Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi tuollaisesta ylipäätään unesta täytyy kertoa toiselle ja mahdollisesti (kuten taisi käydä) hämmentää ja pelottaa toisen mieli :(

Unohda koko juttu, se oli vaan uni...
 
Mitä musiikkia hän kuunteli?

Jokaisella musiikilla on omanlaisensa värähtely tai energia, joka voi synnyttää tietynlaisia ajatuksia ja mielentiloja. Mitä raskaampi musiikki, sitä negatiivisempi energia / sitä alhaisempi värähtely.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja tylsä kaveri:
jos näkisi ei puhuisi niistä. Tosi typerää kaveriltasi. Minä en puhu enteistäni, mutta olenkin niiden kanssa elänyt jo monta vuotta.
kuin myös.
Hyvin harvoin niistä puhun..koska aina ne ei 100% siinä muodossa tapahdu mitä näkee ja vastapuoli voi pelottua turhaan kuten tässä tapauksessa (ap:n).
anteeksi että ap sanon näin mutta onko siun kaveri ihan ok?
meinaan jos on vasta sukulainen kuollu ettei ole hallusinaatioita ? :ashamed:
 

Yhteistyössä