Väärin kuultuja biisejä/biisin sanoja?

  • Viestiketjun aloittaja Häirikkö
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Se yks Irinan biisi, vähänkö ihmettelin kun se laulaa "että sioille tarpeeks annettu on aikaa", tms. Että mille sioille?

("Et´asioille tarpeeks..." menee, oikeasti)
 
Onhan noita mutta mitään ei tuu tietenkään just mieleen!

Paitsi en vieläkään tiedä, mitä Katri Ylander laulaa siinä Onko vielä aikaa-biisissä:
En tiedä missä meet, haaveet kadonneet, tarvin sua niin, ________________ <-- mitä ihmettä tuossa kohdassa??!!


No niin, tuli heti tosta Irinasta mieleen sen yks laulu, en muista nimeä, mut menee jotenkin:
Taas kun selväks saan pään ja mä tuun sun luo jne... Niin yhes kohdas se laulaa mun mielestä ihan selvästi:
Annat Vihtorin ja vien sen pois :LOL: (mitä oikeesti??)
niin hajoitat mut ja hallitset jne....

:D
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:
Onhan noita mutta mitään ei tuu tietenkään just mieleen!

Paitsi en vieläkään tiedä, mitä Katri Ylander laulaa siinä Onko vielä aikaa-biisissä:
En tiedä missä meet, haaveet kadonneet, tarvin sua niin, ________________ <-- mitä ihmettä tuossa kohdassa??!!

Hukun syvyksiin?
:LOL: :LOL:

Emminätiiä. :snotty:
 
Dingon:Jotja katselee vieraisiin pöytiin.....Oikeasti se ei taida olla mikään jotja niminen nainen vaan:juot ja katselet jne.. :D

Mieheni ihmetteli että mitä se kuustosen mikko laulaa:Hame,siili ja koirat...
:D kyseessä oli kuitenkin ne abessiinien koirat..vai miten kirjoitetaankin :LOL:
 
kaveri lauloi "tahdotko mut toisaan, wc:een matalaan" ja oikeahan menee tahdotko mut tosiaan, suhteeseen vakavaan. pikkusisko lauloi pienenä et "simo on selvää säästöä" siis siwa. mulla on omia versioita ulkolaisista biiseistä ja yhteen biisiin vedin sanat "taloon siniseen" vaik se on kiviseen..
 
mä en tiedä esittäjää mut siskolleni ihmettelin et kuinka voi olla näin järjen köyhät sanat biisissä ja sitä soitellaan pitkin päivää...siskoni siin sit tuumas et miten niin ja mä paukutin sanoja menemään:
Mä toivon tätä sulle kuole,kuole!Navastani kusta nuole,nuole...
Vähänkö systeri nauro katketakseen...
Se siis ilmeisesti menee et haavoistani tuska nuole nuole... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se yks Irinan biisi, vähänkö ihmettelin kun se laulaa "että sioille tarpeeks annettu on aikaa", tms. Että mille sioille?

("Et´asioille tarpeeks..." menee, oikeasti)

Mä kuulin aluks tän samaten, sitte ihmettelin miten sioille annettu on aikaa. Tästäpä fiksuna päättelin, että se menee oikeesti että; "sioille tarpeeks annettu on kauraa..." :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
mä en tiedä esittäjää mut siskolleni ihmettelin et kuinka voi olla näin järjen köyhät sanat biisissä ja sitä soitellaan pitkin päivää...siskoni siin sit tuumas et miten niin ja mä paukutin sanoja menemään:
Mä toivon tätä sulle kuole,kuole!Navastani kusta nuole,nuole...
Vähänkö systeri nauro katketakseen...
Se siis ilmeisesti menee et haavoistani tuska nuole nuole... :ashamed:

Voi apua

 
Rii
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
mä en tiedä esittäjää mut siskolleni ihmettelin et kuinka voi olla näin järjen köyhät sanat biisissä ja sitä soitellaan pitkin päivää...siskoni siin sit tuumas et miten niin ja mä paukutin sanoja menemään:
Mä toivon tätä sulle kuole,kuole!Navastani kusta nuole,nuole...
Vähänkö systeri nauro katketakseen...
Se siis ilmeisesti menee et haavoistani tuska nuole nuole... :ashamed:
@junkmail on esittäjä :)

 
nispu
Jos ette oo vielä tutustuneet kirjaan "Villejä rubiineja", niin hopi hopi lainaamaan. Saa monet hyvät naurut. Kirjat väärinkuulluista lauluista.

Pikkuveli lauloi vuosia sitten sitä Bad boys- biisiä: Päät pois, päät pois Matin konna luu... Miten lie oikeesti mennyt.
 
villiviini
Sul oli metalliketjussa heijastin,
ja mul oli sotkuinen tukka.
Ja maailma kuin siinä ei muita ois.
Nyt mä oon väsynyt, turta ja sekaisin.
Mä oon säälittävä l.utka

Kuulin ton biisin noin ja olin ihan wtf ku oon pitänyt tiktakkii aina sellasena siivona ala-asteikäisten bändinä, kaveri valisti sitten että siinä sanotaan kyllä ''säälittävä rukka'' eikä niin kuin itse kuulin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viinipyräle:
Mä oon kuullu sen (oisko se Kuustosen biisi) et:

"Enkelit lentää sun LUIHIN ja tekee sinusta kauniin" :) Mietin et raju pitää ulkonäön olla jos luista alkaa korjaaminen... Siinähän siis lauletaan UNIIN
jep,niin mäkin.

ja anttit tuisku. biiitistä sekaisin.
aivan niinkuin oisin mennyt viinistä sekaisin.(oikeesti biitistä )

I only feel alive when i drining wine (oikeesti dream at night )
(onko mussa joku piilevä alkkis :whistle: )

ja irinan kuurupiiloa.Oon laulanut.
jotain sairasta tulvilaan.
oikeesti jotin sairasta kuurupiiloa.(tästä mieskin kuullut samallalailla )
 
Alkuperäinen kirjoittaja nispu:
Jos ette oo vielä tutustuneet kirjaan "Villejä rubiineja", niin hopi hopi lainaamaan. Saa monet hyvät naurut. Kirjat väärinkuulluista lauluista.

Pikkuveli lauloi vuosia sitten sitä Bad boys- biisiä: Päät pois, päät pois Matin konna luu... Miten lie oikeesti mennyt.
Mä lauloin sitä pienenä näin:
Päät pois päät pois,
vassi kona tuu,
vassi kona tuu,
vana kamppoo juu..


Tässä siis oikeet sanat:
Bad boys bad boys
Watcha gonna do, whatcha gonna do
when they come for you
 
Jeps
Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:
Onhan noita mutta mitään ei tuu tietenkään just mieleen!

Paitsi en vieläkään tiedä, mitä Katri Ylander laulaa siinä Onko vielä aikaa-biisissä:
En tiedä missä meet, haaveet kadonneet, tarvin sua niin, ________________ <-- mitä ihmettä tuossa kohdassa??!!


No niin, tuli heti tosta Irinasta mieleen sen yks laulu, en muista nimeä, mut menee jotenkin:
Taas kun selväks saan pään ja mä tuun sun luo jne... Niin yhes kohdas se laulaa mun mielestä ihan selvästi:
Annat Vihtorin ja vien sen pois :LOL: (mitä oikeesti??)
niin hajoitat mut ja hallitset jne....

:D

Eikös se Irina laulele tuossa, että:

Annat tikkarin ja viet sen pois...


 
.............
biisi: Kuinka monta kertaa , kuoli oppaani mun...
Oikeesti: Kuinka monta kertaa, kuu oli oppaani mun.
Jostain luin aikanaan että maija vilkkumaan satumaatango olis kuultu että joka yö soitan satulaa rambon...
 

Yhteistyössä