Väärät negatiiviset?

Olen tehnyt testin ensin mammaksin testillä ja muutaman päivän päästä siitä ClearBluen testillä. Molemmat näyttävät negatiivista. Ei pienintäkään haamua.

Elän tällä hetkellä kp 33/20-28 eikä minkäänlaisia oireita ole, jotka viittaisivat mihinkään.

Suunnittelin meneväni terveyskeskukseen tekemään testin mutta se on kiinni. Tai siis laboratoriio on kiinni enkä tämän takia haluasi matkustaa kovin pitkälle.

Onko täällä minkälaisia kokemuksia noista vääristä negatiivistista? Voiko noihin testeihin luottaa? Kerran olen testannut positiivisen ja silloin olin raskaana. Tässä omat kokemukseni testaamisesta.

Olen lähdössä viikon päästä lomalle ja haluaisin vähän selvyyttä tähän asiaan. Suuntaan tai toiseen. Kai tässä pitäisi yrittää jossain vaiheessa varata lääkärille aika (johonkin ensi syksylle...). Kertokaahan omista kokemuksistanne kanssasisareni.

Tahtoisin kuulla samasta asiasta. Tein nimittäin alkuviikosta kaksi haamua päivän välein (näkyivät kuitenkin melko selvästi - en tarkastellut suurennuslasilla). Tein tänään aamulla sitten kaksi eri testiä (Pregent, jolla sain aikaisemmat haamut) + apteekin oman testin. Kummastakin tuli selkeä negatiivinen tulos. :headwall:
Pitääkö nyt uskoa että ne ekat oli huijausta, vai onko mahdollista että jostain syystä kaksi testiä näyttäis negaa..? Itse keksin ainoana syynä sen, että join aika runsaasti vettä illalla, että oisko ollut sitten pissa niin haaleaa..
Mutta siis, onko kokemuksia vääristä negatiivisista? Please antakaa vielä toivoa. =)

tinkuvinke - kyllä se ehkä näyttää ihan oikein jos sun kierto on tuollainen. Pitäisi jo näkyä kyllä testeissä raskaus. Oliko testit herkkiä?

Siili H- mitkä testit kyseessä? Jotku liuskatestit on antaneet ihmisille vääriä haamuja. Tuo apteekin testi on aika luotettava, riippuu tietty kierron aiheesta. Onko sulla menkat jo myöhässä?

Olisiko tästä mihinkään?Oma kirjoitukseni mitäs nyt puolelle! :whistle:
Apua!Ihmetystä plussasta..
Tarina on tämä.Imetän vielä runsas 6kk vauvaa,eikä kiertoni ole palannut synnytyksen jäljiltä.Itselläni on ollut jo kova kuume,toive uudesta vauvasta,mies on hiukan empivällä kannalla.
Mutta kerran tässä puolivahingossa mies päätti jättää kumin laatikkoon
Se kerta oli jo 4.7!!Ja sen jälkeen on ehkäisty säännöllisesti!
Itse salaa toivoin raskautta ja tilasinkin testejä netistä ja laskin että voisin alkaa testata raskautta,jos sellainen olisi näin puolivahingossa alkanut,18 .7!

Ja sitten testailin ne 5 viisi nega testiä peräkkäisinä päivinä...

Itse olin hieman pettynyt ja varma,etten sitten odotakkaan(vaikka olo saattoi vihjaista muuta,pidin sitä luulotautina)Mies oli huojentunut.

Nyt kuitenkin oksettanut useana päivänä ja karmea väsymys päällä!
Ja tänään aamulla pyysin miestä hakemaan testin ja hän toi B-sure merkkisen testin.Ja siihen piirtyi viiva(kaksi viivaa siis) alta sen 10 min!!!!!!!!!!

Nyt kuitenkin hulluna mietin voinko luottaa tähän ihme plussaan???
Kun mielestäni herkässä testissä olisi pitänyt raskauden näkyä jo ajat sitten vai onko tosiaan elimistössäni uiskennellut joku surepsiimahäntäyksilö joka on hedelmöittänyt munasolun vasta vko yhdynnästä??????

Miten imetyksen aikiset hormoonit vaikuttavat raskaushormoonin eritykseen,voiko se olla syy??? Vai miksi plussa näkyisi näin myöhään monen negan jälkeen?

Olen erittäin hämilläni,onnellinen mutta ihmeissäni miten on mahdollista!Olin tosiaan jo heittänyt pyyhkeen kehiin asian suhteen ja en tosiaan voinut ihan täysillä uskoa että yhdestä kerrasta taas voisi näin napsahtaa

Valakaa munhun jotain uskoa tai jms!!!!!!
Lainaa

Yeb
Täällä kanssa yksi ihmetteleväinen :wave:

Testaillut oon jo viikon verran.. Viimeisen keskenmenon jälkeen mulla on tullut jo kahdet kuukautiset ja niistä kierto oli 31pv. Normaalisti mulla on kierto ollut maksimissaan 30pv. Testasin ekan kerran KP28, nega, KP30 nega jne. Nyt on sitten eilen ja tänään KP:t 35 ja 36 tullut testiin todellatodella haalea viiva. Swaddlen tapaan mäkin siis toivon jotain supersiittiöitä :saint:

Mä oon testaillut niillä herkillä liuskatesteillä mutta täytynee mennä apteekkiin ostamaan Apteekin oma tai joku vastaava.. Epätietoisuus ärsyttää kun yritystä ja toivomusta pikkusisaruksesta olisi!

minä sain ekan plussa vasta, kun menkat olivat n.2 viikkoa myöhässä, sitä ennen tein varmaan 10 nega-testiä! Tulos ei siis sinänsä ollut virheellinen, mutta hormonia ei vain ollut tarpeeksi vielä siinä vaiheessa. Minulla oli siis ovis ollut viikkoa myöhemmin, kuin luulin, tuo selittänee osaltaan myöhäistä plussaa.

Sapfo - haamut sain Pregent-liuskilla, mutta nyt tän päiväisessä liuskassa ei ollut edes mitään viivanpaikkaa. Menkat on myöhässä, mutta en tiedä tarkalleen paljonko ( n. 1 vko) kun kierto on ollut e-pillereiden lopettamisen jälkeen ihan uskomattoman sekaisin. Tiedän vaan, että jos nyt on oikeasti nega niin joudun taas aloittaa uuden Terolut-kuurin. :'(

Mulla on kanssa kierto heittänyt ihan häränpyllyä. Sen takia olenkin ihmeissäni että mistäs nyt tuulee.

Sapfo - Eka testi oli mammaksin herkkä testi. En kylläkään muista niitä millilitra-rajoja. Ja toinen testi oli se ClearBlue:n "jopa-neljä-päivää-ennen..." testi, jonka pitäisi kai myös olla tarpeeksi herkkä.

Mutta sanokaa nyt mulle....
Mies haki vielä tänään apteekin oman testin ja tein sen päiväpissasta(aamuinen oli ekasta aamupissasta)ja siihen tuli niin häviävän haalea viiva joka oikeastaa näkyi vasta kuivuttua...

Mutta siinä aamuisessa oli vaikutusajan sisällä ihan selvä vaikka vaalea viiva?Kumpaan nyt luotan???? :ashamed: Että tuleeko sitten vääriä positiivisiakin???????
Nyt vähän harmittaa....
Aamulla kyllä uusin testin vielä!
Voi että,kun näitä nyt kuluu,testejä meinaan ;)

swaddle - hmm... kuivuessa joihin testeihin voi tulla viivanpaikka joka muistuttaa haaleaa viivaa. En ole kyllä apteekin testiin sellaista koskaan saanut. Tee huomisaamuna testi jostain luotettavasta merkistä vielä, esim. apteekissä myytävät.

yeb - toivottavasti on plussa. Mulla haamut on aina vahvistuneet plussiksi.

siili - käy hakemassa apteekin testi. Eiköhän se näytä jos raskaus on alkanut.

Kiitos vastauksesta Sapfo!
Tähän aamuiseen tosiaan tuli viiva jo muutamassa minuutissa,ihan nähtävissä oleva ja punainen.Nyt toki kuivuttua näkyy sitäkin selkeämmin.Ja testi oli B-sure apteekista.
Apteekin oma taas sitten oli nyt päivällä se nega.Täytyy tosiaan testata uusiksi,mutta ihmeissäni olen kyllä kovasti!!!

Swaddle, perjantaina tuli Pregentillä puhdas nega, nyt odottelen viikon ja jos ei menkkoja kuulu niin testailen taas. Mulla kans paha olo, vilutus, mahaa nippailee.. Ehkä sitä vaan "teettää" itselleen näitä oireita kun toivoo niin kovasti..? :/

Mutta tsemppiä ja jatketaan testailua/yrittämistä! :hug:

Yhteistyössä