väärä plussako?

No luulis että on oikea plussa, koska virtsasuihkussa liuska tuskin on niin kauaa kosketuksissa virtsaan kuin jos sen laittaa kuppiin imeytymään!

Että kyllä mä rohkenen onnitella! :heart: :flower:
 
teinkin toisen vajaan tunnin päästä(paniikissa ei joutanut odottamaan enempää).tein ohjeiden mukaan ja sain vain haamujen haamun,toki olin jounut tosi paljon aamun ja aamupäivän aikana kahvia joka vaikuttaa...mutta pakko kai se on vielä uudestaan testata oikein kunnolla..
 
iltasella testasin apteekin omalla,aiemmat siis acon10..apteekin testillä nega. menkat ovat siis tulleet normisti mutta muista syistä lähdin testailemaan..oireita on ollut aikas lailla,varsinkin viimisen viikon ajan.

että tiedä nyt sitten mihin uskoa :/
 
pitkällä mahdollinen raskaus ei varmastikkaan ole..siis kun apteekin testiin ei kai mitään tullut.ainakaan selvästi.menkkojen pitäisi alkaa vasta ensi viikolla,joten mietein että voiko tuo acon10 näyttää jo tässä vaiheessa hedelmöittymisen..tuskinpa..mutta ihme juttu tämä kyllä oli..
 
jotkut testithän on niin herkkiä että jos siinä se "max"-raja kastuu yli, testi menee pieleen. mutta tuskin se on vikana ollut vaikka oot virtsasuihkussa sitä pitänyt. itse laitan yleensä testin ympärille vessapaperia, jos teen siis puikkomallisen enkä liuskaa (ja puikothan tehdään pissasuihkussa).

toivottavasti asia selkenee.
 
max raja ei ylittynyt,mutta todella mielenkiintoiseksi tämä menee kyllä!! ja todella aikasessa vaiheessa acon näyttää jos on oikea plussa..täytyy säästää noi testit,jospa olenkin ensimmäinen joka on saanut väärä PLUSSAN :LOL:

täytyy vielä tässä myöhemmin testata uudemman kerran..
 
missäs vaiheessa sulla kierto on? jos testaa kovin aikaseen ennen menkkoja, voi testi näyttää plussaa ja silti vuoto alkaa, eli tulee aikainen keskenmeno. tai vuoto alkaa pian plussan jälkeen ja on kemiallinen raskaus, eli suhteellisen sama kuin aikainen keskenmeno.

on mullekin muutama plussa tullut - ja silti vuoto alkanut viikko, pari sen jälkeen. se vasta rassaakin.
 
mites Senioritalla ??
Siis oliko sulla menkat ja silti lähdit testailemaan ? mullakii oli raskausoireita ennen menkkoja ja menkat oli niukat ja lyhyet ja silti itsekkin testailin ja nega tuli..:/ Mut mitäs sulle kuuluu??
 
Moikka,

Mä olen saanut kaksi väärää plussaa ja vielä lääkärissä,sit verikoe näytti negatiivista. Lääkäri vaan sanoi ettei ole koskaan aiemmin nähnyt vastaavaa :) Että kai niitä vääriä plussiakin voi tulla...
 

Yhteistyössä