En tiedä mikä on tilanne nykyään mutta muutama vuosi sitten kun näitä palveluja tarvitsin enemmänkin niin kokemukset olivat hyvin samansuuntaisia Tampereen K-raudassa/Starkilla. Tuntui että K-raudan maalimyyjät käyvät vähän hitaalla, ihan kuin heidät olisi rekrytoitu Nokian Pitkäniemestä. Starkilla sai asiantuntevaa palvelua eivätkä maalimyyjät olleen sellaisia jurottajia kuin tien toisella puolella K-raudassa.Olen täysin samaa mieltä männinkaisen kanssa. Olen ostamassa maalia K-raudasta... Odottelin tosi kauan myyjän palvelua. Hänelle oli tärkeämpää puhua henkilökohtaista puhelua puhelimessa kuin palvella asiakkaita. Tuntui että piti mua tyhmänä kun siinä tiskillä odottelin...Ja kun viimeinen myyjä suvaitsi lopettaa puhelunsa, kysyin kyllä sitä maalia mitä olin ostamassa, mutta olin jo päättänyt että en varmaan osta. Käyn hakemassa vaikka kauempaa. Ja kun sitten Starkista kävin hakemassa, sain todella ystävällistä ja nopeaa palvelua.
Työkalupuolella K-raudan väki oli aivan omaa luokkaansa asiakkaan pakoilussa ja piileskelyssä. Maastoutuivat tiskin taakse ja olivat hipihiljaa ettei asiakas vaaan huomaisi heitä. Starkilla asiakaspalvelijat olivat reippaita ja asiallisesti kartoittivat asiakkaan tarpeet ja suosittelivat sopivia koneita.
Pienkonepuolella K-rauta oli ainakin muutama vuosi sitten vielä hyvä paikka mutta tämän kesän kokemukset romuttivat tämänkin mielikuvan aika tehokkaasti.
Joka K-rautaakin paskempi paikka on Bauhaus.