Väärä maalipurkki

  • Viestiketjun aloittaja "Heiheidi"
  • Ensimmäinen viesti
Olen täysin samaa mieltä männinkaisen kanssa. Olen ostamassa maalia K-raudasta... Odottelin tosi kauan myyjän palvelua. Hänelle oli tärkeämpää puhua henkilökohtaista puhelua puhelimessa kuin palvella asiakkaita. Tuntui että piti mua tyhmänä kun siinä tiskillä odottelin...Ja kun viimeinen myyjä suvaitsi lopettaa puhelunsa, kysyin kyllä sitä maalia mitä olin ostamassa, mutta olin jo päättänyt että en varmaan osta. Käyn hakemassa vaikka kauempaa. Ja kun sitten Starkista kävin hakemassa, sain todella ystävällistä ja nopeaa palvelua.
En tiedä mikä on tilanne nykyään mutta muutama vuosi sitten kun näitä palveluja tarvitsin enemmänkin niin kokemukset olivat hyvin samansuuntaisia Tampereen K-raudassa/Starkilla. Tuntui että K-raudan maalimyyjät käyvät vähän hitaalla, ihan kuin heidät olisi rekrytoitu Nokian Pitkäniemestä. Starkilla sai asiantuntevaa palvelua eivätkä maalimyyjät olleen sellaisia jurottajia kuin tien toisella puolella K-raudassa.

Työkalupuolella K-raudan väki oli aivan omaa luokkaansa asiakkaan pakoilussa ja piileskelyssä. Maastoutuivat tiskin taakse ja olivat hipihiljaa ettei asiakas vaaan huomaisi heitä. Starkilla asiakaspalvelijat olivat reippaita ja asiallisesti kartoittivat asiakkaan tarpeet ja suosittelivat sopivia koneita.

Pienkonepuolella K-rauta oli ainakin muutama vuosi sitten vielä hyvä paikka mutta tämän kesän kokemukset romuttivat tämänkin mielikuvan aika tehokkaasti.

Joka K-rautaakin paskempi paikka on Bauhaus.
 
"myyjä"
Ei vaan oli ostamassa valkoista maalia ja sai sävytöntä (eli c/3-pohja). "Mikä täsä oli vaikeaa?" :D

Hei ap! Kyllä asiantuntevan kaupan on vaihdettava tässä tapauksessa se purkki siihen A/1-pohjaan. Ei tuollainen ole asiakkaan vastuulla. Tosin olisit voinut vielä myyjältä varmistaa..
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja männinkäinen;26567504:
Jotenkin arvasinkin että kyseessä on K-rauta! Sieltä ei saa palvelua, ei millään! Ihan sama ostatko eurolla vai tonnilla, ja nykyään kyllä ajan pidemmän matkan hakemaan tarvikkeita, sinne en enää mene!!
Jotain jos kysyt niin vastaus on "tuolla noin" "joo, kyllä se käy" "eiköhän niin voi" yms ympäripyöreää.
Viet purkin takaisin, palauttaa et voi mutta kyllä sen voi sävyttää. Varaudu tosiaan maksamaan sävytyksestä, mutta voithan vaatia alennusta koska sinua ei neuvottu kunnolla maalia ostaessa vaikka olitkin myyjän kanssa puhunut
Meillä on kokemuksia aivan toisellaisesta toiminnasta K-raudassa. Saimme erinomaista palvelua joka kerran kun nyt kesällä liikkeessä asioimme, tosin aina sunnuntaisin ja heti klo12. Lisäksi myyjä vielä etsi ohjeet netistä, tulosti ja kävi työvaiheen, jota olimme kysyneet läpi kanssamme.
Tosin kaupungissamme on kaksi kys liikettä ja siitä toisesta ei tule minkäänlaista palvelua. Jokusen kerran käynyt ja todennut että ajan mielummin toiselle puolelle kaupunkia palvelua tarjoavaan liikkeeseen.
Sinänsä kyllä kummalista, että kesko kouluttaa ja edellyttää asiakaspalvelua. Niin no, onhan se tietty itse kauppiaastakin kiinni, mitä henkilökunnaltaan edellyttää. Meillä saisi potkut jos ei palvele.
 

Yhteistyössä