Vadelmanlehtitee loppuraskaudesta, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clipper
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sita pitaisi alkaa juomaan joskus 34 viikolla. En ole viela 15 vuoden katilouran aikana tavanut ketaan, joka sen nimeen vannoisi ja eikos sita pitaisi juoda useamp kupillinen paivassa. Tuli sita itsekin kokeiltua mutta pariin paivaan jai, oli sen verran, hmmm, erikoisen makuista. Siitakohan se mun sektio johtuikin :)

Kiitos vastauksesta :) Itsellä on syyskuun puolivälissä laskettuaika, ja meinasin huomenna kauppareissulla tuota ostaa. Oon joskus maistanut ja ite tykkäsin, eli ainakaan ei siitä jää kiinni ettei tulisi juotua. :)

Itel viikon päästä laskettuaika ja oon nyt tota teetä lipitelly aina sillon tällön jostain rv 34 asti. Mut en nyt tiä sit onko mitenkään vahvistanu supistuksia. Pitäis varmaan juoda joka päivä ja useamman kupin. Mutta sen oon kuullu että on helpottanut synnytystä ja nopeuttanu paranemista joillakin, että on siitä varmaan kuitenkin jotain hyötyä vaikkei niitä suppareita voimistaiskaan.

Viimeisissä kahdessa raskaudessa join teetä , ensin 1kp/pv,sitten lisäten nin että lopulta meni 3-4kp.

Itselle on jäänyt tunne että auttoi sitten kun oli tosi kyseessä. Ei ainakaan ollut haittaa.

Mulla on viisi täysiaikaista raskautta -joista yksi kaksosraskaus - takana, joten halusin viimeisiin vahvistaa myös kohtulihasta.. Mutulla väitän että verenvuotonikin jäi vähäisemmälle..?

Join edellisessä raskaudessa n. rv35 alkaen vadelmanlehtiteetä. En muista paljonko join,
varmaan 2-3 mukillista päivässä.
Mitään vaikutusta en teellä huomannut olevan, mutta minusta se oli ihan hyvää =)

Muualta luinkin, että pitäisi juoda Se 3kuppia päivässä, että tehon huomaa. Mistään ei vaan oikein saa kokemuksia irti. Ilmeisesti joillakin toimii ja joillakin ei. :)

Yhteistyössä