vaavi 4kk eka kertaa yöks mummulle!

  • Viestiketjun aloittaja huono omatunto
  • Ensimmäinen viesti
Wide
Alkuperäinen kirjoittaja eeva:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä raaskisi noin pitkään olla erossa. Ja ainakin meillä oli vielä tuon ikäisenä täysimetyksellä. Esikoinen oli jo reilusti yli vuoden, kun jätettiin ensimmäistä kertaa mummolaan hoitoon.
en imetä enää..yli vuoden :O oho :)
no mun 7v ei ole yksin ollut vielä yökylässä eipä vielä 1v6kk ollut yhtään (no isän kans vähän aikaa)ilman äiskää ja imetän vielä..
Onko tämä ylpeilyn aihe :D ?
 
ap
mä ainaki oon ollu jo 3kk ikäsenä eka kertaa hoidossa yötä ja mun mies 2kk ikäsenä.. veli kans 3kk ikäsenä jo monet monet tutut ja tuttujen lapset ollu vielä akasemminki ja ihan normaaleja ihmisiä meistä kasvanu.. ei tullu traumoja eikä mitään muutakaan joten täteten siis vien lapseni hyvin mielin mummulle hoitoon ja nautin itse illasta (toki pikku ikävän kera)!!!!
 
vieras
"Meinaat siis, että tämä on jotain ihan uutta tietoa? Kannattaa oikeasti perehtyä asioihin tai sitten vain pitää se suu supussa.

Minäkin väitän, että synnytyksen jälkeinen masennus ja PMS on ihan keksittyjä. Ämmät vain puolustelee omaa hankalaa luonnettaan tuolla. Ei ole voitu todistaa, että tuollaisia olisi. "

Ehkäpä itse kannattaisi perehtyä asioihin :D
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
ja vauva on mummulle tuttu, mutta mummu ei ole vauvalle tuttu. Tuon ikäinen ei vielä tiedä edes, että hän on erillinen ihminen äidin kanssa joten on liian pieni.
Tota lausetta mä vihaan, kukaan meistä ei pysty sanomaan mitä se vauva tuntee ja tietää, ei edes asiantuntijat, koska vauva ei osaa puhua, eikä siten sanoa, vaan kaikki tutkimustulokset ovat jonkinlaisia olettamuksia. Meillä ei ole kyllä tuntunut siltä, että vauva olisi yhtä minun kanssani, koskaan tuo ei ole ketään vierastanut ja on ihan pienestä pitäen ollut mun vanhempien kanssa tekemisissä ja ne ovat todella sille tuttuja.
Meidän poitsu on nukkunut mun vanhempien luona ihan samalla tavalla kuin kotonaankin.
Meinaatko tosiaan, että niitä asioita ei ole oikeasti tutkittu? Että on vaan katseltu vauvaa ja mietitty, että "näin se varmaan pohtii, joo nän sen täytyy olla" ja sitten ilmoitettu ne asiat tosi asioina?
Voihan niitä tutkia, mutta tuollaiset tutkimustulokset voi hyvin helposti kyseenalaistaa. Toisekseen muutaman vuoden päästä joku tutkija julkistaa aivan toisenlaisen tutkimustuloksen ja sitten kaikki äidit kohkaavat sitä.
Meinaat siis, että tämä on jotain ihan uutta tietoa? :D Kannattaa oikeasti perehtyä asioihin tai sitten vain pitää se suu supussa.

Minäkin väitän, että synnytyksen jälkeinen masennus ja PMS on ihan keksittyjä. Ämmät vain puolustelee omaa hankalaa luonnettaan tuolla. Ei ole voitu todistaa, että tuollaisia olisi.
En minä sanonut että olisi mitään uutta tietoa, mutta en ole koskaan aiemmin kuullut tällaista vouhkausta asiasta. Silloin kun ollaan itse oltu pieniä, niin ei meidän äidit olleet äitiyslomalla kuin muutaman kuukauden ja silti meistä on tullut ihan täyspäisiä ja onneksi mun kaveripiirissä ei ole näitä vouhkaajia, vaan sellaisia joilla on tervettä järkeä päässä toimia niin kuin itse parhaaksi näkee.
 

Yhteistyössä