vierailija
Ihmetyttää, kun useissa listoissa joissa on kuukauden menot, on 200e vaatteisiin. Meneekö todella teillä muilla joka kk vaatteisiin satoja euroja? Mä en edes osta joka kk vaatteita..
Ihmetyttää, kun useissa listoissa joissa on kuukauden menot, on 200e vaatteisiin. Meneekö todella teillä muilla joka kk vaatteisiin satoja euroja? Mä en edes osta joka kk vaatteita..
Kaikki eivät suinkaan löydä edes niitä 40e kenkiä perus kenkäliikeketjuista taikka tavaratalosta. Meidän perheessä on kaikilla suht ongelmalliset jalat: korkeat ja leveälestiset. Sopivia kenkiä joutuu etsimään pitkää ja hartaasti, jos sellaiset sit sattuu löytämään, niin ne ostetaan eikä ruveta kauhistelemaan hintaa Mun kenkät ovat usein hintahaarukassa 80-150e pari. Muutamalla kympillä olen löytänyt lähinna balleriinoja kesäksi, mutta ne on oikeastaan aika huonot kävellä ja käyttökausikin on kohtalaisen lyhyt. Töissäkään en voi millään lenkkareilla hiihdellä, vaan tarvitsen siistit nahkakengät.Huhhuh sadan euron kengät. Itseäjo hirvittää jos kengät maksaa30-40euroo ja katselee eikö todellakaan ole halvempia