Vaatteista, viimeisen kerran, lupaan!

Musta on hyvää vauhtia tulossa palstatyrkky ja kestoriesa. :whistle:
Lupaan lopettaa vouhkaamisen, kun joku vielä kertoo, tuleeko liian vaaleanpunainen "elämys" jos tuon mekon kanssa laitan valkoisten sijaan vaaleanpunaiset korkkarit? Kuinkas korkeat niiden oikein pitäisi olla?

Siis jotakin tämänväristä - ei nyt välttämättä juuri näitä kenkiä.

http://www.huuto.net/kohteet/ihanat--vaaleanpunaiset-korkokengat-40/140360179

bonja
Kai se vähän riippuu tilaisuudesta mihin olet menossa, ja mitä muita accessoaaria otat mukaan. Minusta ei yhtään tosiaan riitele, kankaassa on nii paljon valkoista. Ja olen tosi herkkä sille että tuleeko liian kirjavaa. Mutta kuvien valot nyt ei varmaan ole niin yks yhteen irl kanssa.

Ja ärjypinkit kengät menisi kyllä, ehkä paremminkin kuin valkoiset. Koron korkeudella ei ole kauheesti merkitystä, vaan jos muuten sopii.

bonja
mies onkin kyllä hyvä asustevalinta, et voi enää pahasti mennä pieleen kun palsta on sanonut sanansa ja asusteet melkein jo valittu ja hanskassa !!
ei muuta kuin käytännöllisyys ja fiilis ratkaiskoot loput!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Mä en aio ottaa riesakseni laukkua. Mies saa luvan olla tällä kertaa mun asuste. ;) Juhlat ovat tällä kertaa ihan kotinurkissa.
Okei, no sehän vaan helpottaa asiaa. :) Pistä ihmeessä pinkit korkkarit, on kivemmat kuin valkoiset.

Yhteistyössä