Vaatteiden läpi näkyvät nännit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iki-ihana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iki-ihana

Vieras
Tänään tuntuu olevan palstan Tissipäivä, niin jatketaan samalla teemalla: miten ihmeessä saisi piiloon vaatteiden läpi näkyvät nännit? Joo, topatuilla liiveillä, mutta kun niitä löytyy tosi huonosti koossa 100G, ja ne harvat mitkä olen löytänyt, eivät istu. Liian pitkulaiset tissit, tai jotain. Ohuiden paitojen käyttäminen on ihan mahdotonta, ja välillä alkaa kyllä keittää, kun on pukenut päälle rintsikat, topin, trikoopaidan ja neuleen, ja siltikin nännikohouma näkyy. Joskus olen täyttänyt liivejä talouspaperikerroksella, mutta sekään ei pitkän päälle toimi.

Vinkkejä?

[QUOTE="jjp";26799322]laihduta ni johan alkaa löytymään hyviä rintsikoita kun tissitkin pienenee[/QUOTE]

Poistaako painonpudotus törröttävät nännit?

Aika nolo pitää ihmisen olla jos ei tajua, että hyviä liivejä löytyy myös isoilla koolla. Erikoisliikkeissä on hyviä liivejä. Mutta kuka isorintainen haluaisi käyttää topattuja liivejä?!?

[QUOTE="jjp";26799322]laihduta ni johan alkaa löytymään hyviä rintsikoita kun tissitkin pienenee[/QUOTE]
Itse asiassa... ei ne juurikaan pienene. Siis alamitta toki, mutta ei nää rinnat. Eli seuraavaksi etsitäänkin kokoa 95H. Eikä se mitenkään vähennän nännien nöpötystäkään. Oliko sulla oikeasti jotain vinkkiä mun ongelmaan, vai halusitko vaan nostattaa omaa itsetuntoasi? :)

onko siinä jotain pahaa jos ne nännit näkyy ? :D kaikki me tiedetään et tisseissä ne on jo joillakin ne tuppaa näkymään helpommin.
rinta rottingille nainen ja nännit nöpsyssä vaan maito-ostoksille sun muualle :)
Hmm. No ei ne kai vapaa-ajalla niin haittaa, mutta töissä koen sen vähän nolona, kun pitäisi puhua vähän isomman ja virallisemman väkijoukon edessä, ja nännit näkyy. Ei ole kiva, kun niitä tuijotetaan. Osoittavat vielä toinen kaakkoon ja toinen etelään, niin ei ole mikään hemaiseva näky :D

[QUOTE="a p";26799374]Hmm. No ei ne kai vapaa-ajalla niin haittaa, mutta töissä koen sen vähän nolona, kun pitäisi puhua vähän isomman ja virallisemman väkijoukon edessä, ja nännit näkyy. Ei ole kiva, kun niitä tuijotetaan. Osoittavat vielä toinen kaakkoon ja toinen etelään, niin ei ole mikään hemaiseva näky :D[/QUOTE]
Apua :laugh: :laugh: Mutta se vasta oliskin kauheaa, jos toinen osoittaisi pohjoiseen ja toinen etelään :laugh: :D

Jaan ap:n ongelman, se on ärsyttävää. Ja ne nännit tosiaan elää omaa elämäänsä liiveissä ja nöpöttävät milloin missä ilmansuunnassa :D

Topatut liivit taitaa olla ainoa vaihtoehto. Ja voin kertoa että liivinsuojuksetkin näkyy, se vasta noloa onkin (siis jos ei imetä :)).

[QUOTE="minä";26799426]
Topatut liivit taitaa olla ainoa vaihtoehto.[/QUOTE]

Pelkällä toppauksella ei välttämättä tee vielä mitään, vaan pitää olla sekä topatut että kupit joustamatonta kangasta. :attn:

Mulla on yhdet pateettista 70B-kokoa olevat topatut rintsikat, jotka ovat päällepäin näkyvän nöpötyksen estämisessä yhtä tyhjän kanssa. :grrr:

[QUOTE="a p";26799350]Itse asiassa... ei ne juurikaan pienene. Siis alamitta toki, mutta ei nää rinnat. Eli seuraavaksi etsitäänkin kokoa 95H.[/QUOTE]

Kuppikokosi on normaali siinä vaiheessa kun saat kaiken laihdutettua pois, eli alamitta 65-70.

[QUOTE="Äiti";26799414]Yliopiston Apteekista löytyisi tälläiset, kannattaa kokeilla:

LANSINOH LIIVINSUOJAT 24 KPL - Yliopiston verkkoapteekki[/QUOTE]

Isorintasena omaa kokemusta näistä, ei pysy!
Isoissa rinnoissa isot liikkeet ja tarrat pettää... Liivinsuojuksinakin nuo oli huonoimmat mitä imetysaikana kokeilin.

Ja ei en valitettavasti ap osaa auttaa. Kiusallinen ongelma ja töissä varsinkin kuten sanoit.
Itsellä myös isot ryntäät, mutta nännien kanssa ei ole ongelmaa (ainakaan huomannu tai kukaan huomauttanu)

[QUOTE="vieras";26799459]Kuppikokosi on normaali siinä vaiheessa kun saat kaiken laihdutettua pois, eli alamitta 65-70.[/QUOTE]

Kuka normaalipainonen aikuinen nainen käyttää 65 ymp.mittaa :O
Tyttösenä olin todella hoikka ja ekat liivit 75a:t Ja kyllä ympärysmittaan vaikuttaa myös rintojen koko.

Alkuperäinen kirjoittaja Kesä-ukko;26799456:
Ei nännien näkymisessä paidan läpi ole mitään pahaa. :)

Paitsi, että joihinkin asioihin ei haluaisi muitten kiinnittävän huomiota. Jopa siinäkin tilanteessa, vaikka olisi vapaa ja kohtaisi jonkun uuden miehen, niin jotain salaisuuksia pitäisi säilyttää makuukamariin saakka, jotta jännitys ei menisi. Liika paljastaminen on tylsää.

Täällä yks pienitissinen, ketä ärsyttää kun nännit näkyy läpi silloin, kun EI käytä liivejä. Eli siis mun ongelma on se, että näin kesäisin varsinkin ois kiva joskus olla vaikka ilman rintsikoita, mut ku ne nännit näkyy heti paidan läpi. Ois niin kiva pitää vaikka tuubitoppia ilman rintsikoita, mutta ei kiinnosta näytellä niitä nännejä kaikelle kansalle.