kyl sulle ne tyrkytetään ja mun mielestä on hyväkin käyttää niitä vaikkei ne mitään ihania olekkaan. synnytyksen jälkeen yleensä ensinnäki tulee sellanen aika iso vaippa laitettavaks joka ei kyl kotoa tuotuihin alushousuihin ainakaan minulla mahtunut. ja sitä vaippaa tarvitsee koska kyllä, sieltä alapäästä tulee hyvin paljon tavaraa ulos.
järkyttävää mutta täysin totta.
ja kaikenlisäks se sairaalan mekkokin likaantuu siinä silti monta kertaa. samoiten kun maito nousee niin se yöpaita on kokoajan maidossa. eli kotoa saisit ottaa aikamoisen kerraston vaatteita sit mukaan. löysiä ja miellyttäviä vaatteita. mä laitoin omat vaatteet päälle kotiutumispäivänä. huonetoveri laitto synnytyksestä seuraavana päivänä, ilmeisesti kans niitä ihmisiä et ei kestäny niitä vaatteita.
enhän mäkään, kun kirosin ensimmäisenä sen yöpaidassa kulkemisen alimpaan helvettiin, mut käytännöllisempää se oli kun et ois housut jalassa siel yrittäny olla kun on sellanen vaippa housuissa ja muutenkin saa siinä sängyssä aikalailla nujuta ja vauvan kans maata, imettää ja sun muuta. niin et mieti nyt viel 2 kertaa