Vaatteet päällä uinti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Uiko teidän muiden perheissä lapset vaatteet päällä? Ovatko minkä ikäisiä? Suosivatko farkkuja, verkkareita vai mitä vaatteita uintiin?
Meillä ainakin tykätään.

Meillä läpset vielä pieniä ja laitetaan uimapuku. Joskus ovat polskutelleet t-paidassa ja pikkareissa.

Vanhempana saavat uida vaatteet päällä, mutta ei uimahallissa :)

Lapsuudes uitiin monesti vaatteet päällä. Farkut oli hankalat ottaa märkänä pois :p
Tämän tiedon jaan myös aikanani
lapsille :whistle:

Uiko teidän muiden perheissä lapset vaatteet päällä? Ovatko minkä ikäisiä? Suosivatko farkkuja, verkkareita vai mitä vaatteita uintiin?
Meillä ainakin tykätään.
Sama meillä, eivät uineet. Jälkeen päin olen miettinyt, että olisko pitänyt ehdottaa haluavatko kokeilla sen jälkeen, kun oppivat uimaan. Jos nyt vaikka joutuu pudoten veden varaan laiturita tai veneestä, niin aika fakiiri, jos siinä välissä kerkeää uikkarit vaihtaa. Ajatus siis oli, että turvallisissa oloissa vapaaehtoisesti olisi vaatteissa uintia voinut kokeilla. Itse ole kokeillut aikuisena, juuri tästä syystä - että näksi vähän onnistuuko uinti ollenkaan, jos jostain syystä veteen vaatteet päällä päätyisi.

Järveen tai mereen voi pulahtaa vaikka vaatteet päällä jos huvittaa.
Uimahallissa käytetään uima-asua
Uimahallin saunassa ei.
Se olen minä joka lauteilta sanoo, että uikkarit pois ja suihkun kautta sisään.
Kaikkia ei äidit opeta joten jonkun pitää.

• Tykkää
Reactions: m1es
Luonnon vesissä uin yleensä t-paita ja uikkarit yhdistelmällä, koska uidessani on yleensä aurinkoinen ilma ja hartijani ovat todella herkät palamaan, joten t-paita on niiden suojaksi. Pilvipoutaisella ilmalla ja uimahallissa sitten pelkillä uikkareilla.

Vaatteiden päällä on hauska uida, ja sitä harrastajia on, Ruotsissa, Suomessa ja Saksassa toisaalta enemmänkin.
On myös hyvä harjoitella tietää, miltä tuntuu päätyä veteen vaatteet päällä.

Yhteistyössä