Vaatetus ja hiusapuja kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Sanokaas mikä olisi sopiva vaatetus, kun olen menossa tupareihin viikonloppuna. Kovin hyvin en pariskuntaa tunne, nuorekkaita aikuisia ovat kuitenkin. Ja ilta jatkuu hyvin todennäköisesti sitten baarin suuntaan =)

Ja miten saisi hiuksiin helposti jonkinlaista kiharaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Sanokaas mikä olisi sopiva vaatetus, kun olen menossa tupareihin viikonloppuna. Kovin hyvin en pariskuntaa tunne, nuorekkaita aikuisia ovat kuitenkin. Ja ilta jatkuu hyvin todennäköisesti sitten baarin suuntaan =)

Ja miten saisi hiuksiin helposti jonkinlaista kiharaa?

Siisti (bile)paita ja joko housut tai hame sen mukaan mistä tykkäät. Kivat kengät tai saappaat asuun sopien. Tukkaan saa kiharaa vaikkapa foliopatukoilla tai rullilla. Käytä apuna kampausnestettä rullatessa, niin tulee pysyvämpi tulos.

No foliopötkylöillä saa jonkinäköstä käkkärää tai sormikiharat... Jos ei ole kihartimia käytössä.

Vaatteet varmaan samaa tyyliä kuin jos olisit muutoinkin lähdössä iltaa viettämään? Paha sanoa kun ei tiedä sun vaatekaappia...

Vaatteeksi varmaan jotain, missä tunnet itsesi mahdollisimman mukavaksi (kun tuntemattomat ihmiset voivat saada sinut jo muutenkin tuntemaan olosi epämukavaksi), mutta samalla siistiä ja hyvännäköistä. Jos vaatteet ovat yksinkertaiset, voit vaikka maustaa niitä bileiltaan sopivaksi koruilla ja iltameikillä ja hienolla kampauksella. Hiuksiin voit kokeilla ihan tavallisia paplareita tai sitten noita foliorullia esimerkiksi. Mulla syntyy kivat laineet jo kun pidän hiuksia hetken nutturalla kosteana ja sitten suihkutan laineisiin lakkaa tai ihan vaan muotoilen sormilla laineet hiuksiin ja suihkutan hyvää lakkaa, joka pitää hiukset paikallaan. Foliorullilla olen sitten saanut vähän turhankin kikkaraa... :D

Minusta kivoja on toppi ja hame ja saappaat-yhdistelmät tai toppi, farkut ja korkeakorkoiset sandaalit. Farkut hyvin istuvat, ei liian pissikset vaalennuksilla (riippuu tietysti tyylistäsi).

Yhteistyössä