Vaateostosketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
Kokeillaanko voiko vaateostoksista päätellä (tai kuvitella päättelevänsä) yhtä paljon "rivien välistä" kuin ruokaostoksista?

Listatkaa siis sanoina tai kuvina ostamanne (sekä uudet että second hand) ja tekemänne vaatteet; niin itselle, lapsille, puolisolle kuin vaikka kummilapsillekin tms.

:)

Minä aloitan itse.
Nämä kaksi tilasin tänään, haalarin tytträenpojalle 8 kk ja alusasusetin toisen tyttären tyttärelle 1v:

ejsikkelejhaalari.jpg

etanakalsarit.jpg

Ja nämä taas osti anoppi eilen kahdelle nuorimmaisellemme kohta koittavaa futissesonkia ajatellen:

pelet.jpg

Vuosi sitten läjä alusvaatteita, muutamat kengät, parit shortsit, parit suorat housut, yöpaita sekä läjä puseroita Orlandossa, kun lentoyhtiö hukkasi matkalaukkuni. Sen jälkeen en ole ostanut vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23473988:
Vuosi sitten läjä alusvaatteita, muutamat kengät, parit shortsit, parit suorat housut, yöpaita sekä läjä puseroita Orlandossa, kun lentoyhtiö hukkasi matkalaukkuni. Sen jälkeen en ole ostanut vaatteita.

Jos minä ostaisin vain itselleni voisin sanoa melkein samoin.
Muille sen sijaan tulee kyllä hankittua...

mulle itselleni on tulossa tästä kankaasta tunika
mediaserver-2.vuodatus.net/g/4/46760/1296741266_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg
ja sitten hmm, lapsille tilasin juuri meandia ja pompdeluxia ja
tietty småfolkin kevätmallistoa!! =)

[QUOTE="vieras";23474060]mulle itselleni on tulossa tästä kankaasta tunika
mediaserver-2.vuodatus.net/g/4/46760/1296741266_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg
ja sitten hmm, lapsille tilasin juuri meandia ja pompdeluxia ja
tietty småfolkin kevätmallistoa!! =)[/QUOTE]

Ihana kangas!

Viimeisen kuukauden ajalta:

Lapselle Viking core tex -kengät, Lennen pipo+ kaulaliina, Reimatecin hanskat ja hattu, Salomonin vaelluskengät, Ruskovillan lapaset, 2 Espritin T- paitaa, Burberryn kesähattu

Itselle Calvin Kleinin laukku, nahkakorkokengät, Biancosta kangaskorkosandaalit, Salomonin talvi- ja kesävaelluskengät, Niken untuvatakki, Raiskin kevyttoppapuku, Aleksi 13:sta villakankaasta tehdyt suorat housut, 2 x Mexxin paitapusero, Niken urheilu t- paita, Adidaksen ja Reebookin hupparit, Tommy Hilfigerin tunika ja Armanin pusero.

Nämä on viimeisimmät vaateostokseni pojalle, tai osa niistä, huutiksesta olen lisäksi tilannut käytettyjä.

Heh, ai miten niin seonnut Småfolkiin ja Dunsiin...:D Metsola ja Me&I kiinnostaa myös, mutta nyt on ostokset tehty vähäksi aikaa. =)

Nuorimmaiselle 5kk:
Name It- potkuhousut 14,95
Bogi Baby-housut 12.95
Joha Body 9.95

Esikoiselle 4,5.v:
Benetton T-Paita 11.50e
Esprit Edc T-paita 9.95
Name It neulemekko 12.95
Benetton Gollege Huppari 18.95

Äidille:
Cristelle&Co farkut 45.90
Zoey M. Neuletakki 29.90

Kaikki stockmann, 1kk sitten ostettu yhteensä= 167e kerrasen vain kirpasee

Viimeisen kuukauden ajalta:

Lapselle Viking core tex -kengät, Lennen pipo+ kaulaliina, Reimatecin hanskat ja hattu, Salomonin vaelluskengät, Ruskovillan lapaset, 2 Espritin T- paitaa, Burberryn kesähattu

Itselle Calvin Kleinin laukku, nahkakorkokengät, Biancosta kangaskorkosandaalit, Salomonin talvi- ja kesävaelluskengät, Niken untuvatakki, Raiskin kevyttoppapuku, Aleksi 13:sta villakankaasta tehdyt suorat housut, 2 x Mexxin paitapusero, Niken urheilu t- paita, Adidaksen ja Reebookin hupparit, Tommy Hilfigerin tunika ja Armanin pusero.

Vaikuttavaa!
Minä en edes tunne noin montaa vaatemerkkiä.

Nämä on viimeisimmät vaateostokseni pojalle, tai osa niistä, huutiksesta olen lisäksi tilannut käytettyjä.

Heh, ai miten niin seonnut Småfolkiin ja Dunsiin...:D Metsola ja Me&I kiinnostaa myös, mutta nyt on ostokset tehty vähäksi aikaa. =)

Oi, oi toi pöllö on ihana. Ja mustat kissat...

*miettii oliko tämän ketjun avaaminen loppuun asti harkittua - johtaako se lisääntyviin vaateostoksiin?*

Sekoampa minäkin tähän ketjuun, mistäs noi hopean väriset tossut/kengät on löytyneet? Olisivat just meidän neidille!

Osaankohan kuvaa liittää, kokeillaas, tässä on minun viimeisimmät ostot (kuvat lainattu kaupan sivulta)
v.php
[/URL][/IMG]

Esikatselusta päätellen osasin, jippii!

Yhteistyössä