VAATEKERÄYS APUA TARVITAAN ! ! !

Sellaisia paikkoja joista se apu oikeasti menee perille on esim Fidan kirppikset. Turvakoteihin voit myös lahjoittaa, monesti ottavat mielellään vastaan, asunnottomien asuntoloihin kelpaavat aikuisten vaatteet hyvin. Myös liinavaatteet yms otetaan yleensä avosylin vastaan, molemmissa on asiakkaina ihmisiä joilta on pahimmillaan mennyt ihan kaikki.
 
Laama
Juuri näin!!! Hyvä hyvät ihmiset!!! Apua sinne missä sitä tarvitaan :)

UFF on tosiaan likainen rahastaja, jonka omistaja ajelee stadissa Ferrarillaan. Rekisterikilvessäkin irvailee UFF-3. (numerosta en ole aivan varma)
 
ylimääräistä tavaraa myös
Fidassa on välillä tosi epäystävällistä henkilökuntaa täällä Espoossa, he eivät tunnu olevan iloisia aina saamistaan lahjoituksista joten ei kiinnosta sinne viedä vauvanvaatteita. Mieluummin lahjoittaisin jonnekin joka vie vaatteet suoraan niitä tarvitseville lapsukaisille...
 
LLL
Alkuperäinen kirjoittaja ylimääräistä tavaraa myös:
Fidassa on välillä tosi epäystävällistä henkilökuntaa täällä Espoossa, he eivät tunnu olevan iloisia aina saamistaan lahjoituksista joten ei kiinnosta sinne viedä vauvanvaatteita. Mieluummin lahjoittaisin jonnekin joka vie vaatteet suoraan niitä tarvitseville lapsukaisille...
Näin myls itse ajattelen ja kylhän niitä apua tarvitsevia perheitäkin löytyy :)
Itse olen törmännyt ircissä (ei galtsu ) näihin ihmisiin, sekä muutamalla foorumilla
 
Mummeli Hyvinkäältä
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Sellaisia paikkoja joista se apu oikeasti menee perille on esim Fidan kirppikset. Turvakoteihin voit myös lahjoittaa, monesti ottavat mielellään vastaan, asunnottomien asuntoloihin kelpaavat aikuisten vaatteet hyvin. Myös liinavaatteet yms otetaan yleensä avosylin vastaan, molemmissa on asiakkaina ihmisiä joilta on pahimmillaan mennyt ihan kaikki.
Kiitos tästä vinkistä! Olen yrittänyt saada tietooni jonkun, joka haluaisi lasten villasukkia, jotka on kaikki kudottu uusista langoista, iltapuhteina tv:n ääressä. Lastenlapsilla on sukkia jo riittävästi, joten mielelläni annan nämä ylijääneet pois.
 
minun mielest.
Pelastusarmeija , auttaa myös heti niitä joilla akuutti hätä. en koskaan ole kuullut että he olisivat jotenkin väärää tehneet. olen aina luottanut heihin. ja joskus olen nähnyt että he auttavat jus siellä missä heti jotain apua tarvitaan.
 

Yhteistyössä