Vaateäänestys, Lisäkysymys :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie :
Toi vihree ehdottomasti mutta sukahousut kyllä vaihtaisin yksivärisiin . Kukat ja toi vaaleanpunainen väri ei oikein passaa mun mielestä mekkoon.

On tuol yks värisetki sukkikset mut nekin on vaaleen punaset :/ Ku sit taas toi body on vaaleenpun niin ajatus oli et sit ois sukkiksetki, tosin ne voi olla kukattomatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Tarttiskos tuon vihreän kanssa olla aluspaitaa, on kuiteskin ihan hyvän mittaiset hihat? :D

Nii joo jos laittais alle lyhythihasen bodyn niin olis lämpöö mut ei näkyis. Täytyy varmaan tonkia et onks tuol valkoset sukkikset sit tohon yhdistelmään.

Aina vaan vaikeutuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Tarttiskos tuon vihreän kanssa olla aluspaitaa, on kuiteskin ihan hyvän mittaiset hihat? :D

Nii joo jos laittais alle lyhythihasen bodyn niin olis lämpöö mut ei näkyis. Täytyy varmaan tonkia et onks tuol valkoset sukkikset sit tohon yhdistelmään.

Aina vaan vaikeutuu...

Vihreän kanssa sopis jotku legginsit :)

Minkä ikäinen ja kokoinen typykkä sulla on? :)

Aina vaan vaikeutuu...

Vihreän kanssa sopis jotku legginsit :)

Minkä ikäinen ja kokoinen typykkä sulla on? :)

2v pian ja pääasias 80 cm vaatetta käytös. Legginsejä kyl olis mut värit ei taas oikein kohtaa - ruskeet on kuviolliset ja muut on enemmän tai vähemmän punasia.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä pistäsin sen ekan, jos siitä ei vielä ole "virallista" kuvaa.
Jos on, sit laittaisin vikan. :D

On meil jo 1 v kuva otettuna, tää olis sit 2v kuva ja pk:n ryhmäkuvaus samal

Niinniin, mut ei ole perintömekkoa siinä 1-v-kuvassa? Sitä meinasin, että mekko kuvaan jos ei ole jo ollu :)

Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
laittaisin itse lapselle perintömekon, yksivärisillä sukkahousuilla, jos ne tulee kuvaan :) toisetkin ihan kivat asut!

Löyty kaapista valkosetki sukkikset (oonkohan lyöny pääni joskus? ) Sinänsä toi eka olis sillai ihana laittaa kuvaan, tosin jäis varmaan essu pois, kyl on vaikeeta.

Mä pistäsin sen ekan, jos siitä ei vielä ole "virallista" kuvaa.
Jos on, sit laittaisin vikan. :D

On meil jo 1 v kuva otettuna, tää olis sit 2v kuva ja pk:n ryhmäkuvaus samal

Niinniin, mut ei ole perintömekkoa siinä 1-v-kuvassa? Sitä meinasin, että mekko kuvaan jos ei ole jo ollu :)

Ei ollu sillon, olis hukkunu siihen sillon

Yhteistyössä