Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie :Toi vihree ehdottomasti mutta sukahousut kyllä vaihtaisin yksivärisiin . Kukat ja toi vaaleanpunainen väri ei oikein passaa mun mielestä mekkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alempi, aluspaita valkoisena, vihreänä tai tuona tummana, sukkahousut samaten.
Ylempään myöskin valkoiset tai punaiset sukkahousut.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Tarttiskos tuon vihreän kanssa olla aluspaitaa, on kuiteskin ihan hyvän mittaiset hihat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä pistäsin sen ekan, jos siitä ei vielä ole "virallista" kuvaa.
Jos on, sit laittaisin vikan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Tarttiskos tuon vihreän kanssa olla aluspaitaa, on kuiteskin ihan hyvän mittaiset hihat?![]()
Nii joo jos laittais alle lyhythihasen bodyn niin olis lämpöö mut ei näkyis. Täytyy varmaan tonkia et onks tuol valkoset sukkikset sit tohon yhdistelmään.
Aina vaan vaikeutuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Tarttiskos tuon vihreän kanssa olla aluspaitaa, on kuiteskin ihan hyvän mittaiset hihat?![]()
Nii joo jos laittais alle lyhythihasen bodyn niin olis lämpöö mut ei näkyis. Täytyy varmaan tonkia et onks tuol valkoset sukkikset sit tohon yhdistelmään.
Aina vaan vaikeutuu...
Vihreän kanssa sopis jotku legginsit
Minkä ikäinen ja kokoinen typykkä sulla on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Se, josta tyttö eniten tykkää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Millon kuvaus on? Ei ehdi mihinkään kaupoille?
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä pistäsin sen ekan, jos siitä ei vielä ole "virallista" kuvaa.
On meil jo 1 v kuva otettuna, tää olis sit 2v kuva ja pk:n ryhmäkuvaus samal
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:laittaisin itse lapselle perintömekon, yksivärisillä sukkahousuilla, jos ne tulee kuvaantoisetkin ihan kivat asut!
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä pistäsin sen ekan, jos siitä ei vielä ole "virallista" kuvaa.
On meil jo 1 v kuva otettuna, tää olis sit 2v kuva ja pk:n ryhmäkuvaus samal
Niinniin, mut ei ole perintömekkoa siinä 1-v-kuvassa? Sitä meinasin, että mekko kuvaan jos ei ole jo ollu![]()