Vaate ja lelukeräys tulipalossa kaiken menettäneelle perheelle Jyväskylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö ihmisillä ole käytössä pyykkitelineitä? Siinä meillä pyykit kuivataa ja hankala sitä on saunaan tunkea... Harmillista, että ei ollut ehtiny laittaa vakuutuksia kuntoon ja toivon että saavat apua ja tukea tilanteeseen.

Aivan järkyttävää monien ihmisten empaattisuuden puute näin kamalassa tilanteessa olevaa perhettä kohtaan.
Kaikki ihmiset eivät voi tai osaa hoitaa raha-asioitaan ja vakuutusmaksujaan yhtä loistvasti, kuin itseensätyytyväiset arvostelijat.
Ehdottomasti kaikki tuki ja empatia tätä perhettä kohtaan - vallankin näin joulun alla. Auttaminen on ilo. Katkeruus on sitä potevan ihmisen sielun syöjä! Voimia ja tsemppiä perheelle.

oli syy mikä hyvänsä. Lapset kärsivät eniten vaikka ovat syyttömiä. He eivät osaa huolehtia vakuutusmaksuista eivät siitä missä pyykit kuivataan. Oli miten oli minä autan.Lähetämme tyttäreni kanssa pieneksi käyneet vaatteet ja leluja, saamme siitä itse hyvän mielen, tuli kiitosta tai ei.

Mietin samaa, että kaiketi lasten isä auttaa ainakin toivottavasti tässä tilanteessa myös??? Ja ilmeisesti asunto ja tavarat ei kokonaisuudessaan menneet. Kyllä se vakuutus pitää olla kunnossa tällaisten varalta. Ihan jokaisen täytyy itse sellainen huolehtia. En tarkoita sitä,etteikö heitä pitäisi auttaa,mutta toivottavasti jatkossa on huolellisempi.

Saimme tänään tv2:n ohjelmassa Satuhäät katsella heidän uutta onneaan, kun äiti vihittiin uuteen avioliittoon.
http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/paivittaiset-ohjelmanostot/satuhaat-susanna-ja-rauno

....sillon kaksi vuotta sitten lukemassa näitä tekstejä. olisi ollut ehkä sillon liikaa ja liian paksua se miten täällä tunnutaan tietävän miten asiat meni...tai se että kuinka jaksetaan väitellä että "kun tässä lukee niin ja näin"
uskomatonta...Toivon että kukaan ei ikinä teistä kirjoittajista joudu moista kokemaan.
Kiukaan päällä EI OLLUT pyykkiä! ja vakuutuskin oli aivan muista syistä "ei voimassa"...tai oli voimassa ja maksettukkin mutta inhimillisestä virheestä johtuen unohtunut siirtää uuteen osoitteeseen...
Kaiken avun jälkeen jaloilleen pääsimme, kiitos todella auttajille.. Nyt tapahtuneesta on yli kaksi vuotta, olen naimisissa, onnellinen ja kyllä, lapset oikein tasapanoisia <3
Huomisesta lehdestä voitte lukea lisää ja raapia jutun juurta jos siltä tuntuu että oman elämän sisältö ei riitä ;)
Kiitos ja anteeksi hieman karkea kirjoitus mutta tämä elämäni kauhein kriisi saa hitusen mielen ankeaksi kun olette niin tietävinään siitä kaiken vaikka ette ole siitä hetkeäkään elänyt!

Yhteistyössä