Heippa!!
Olen itsekkin aatellu ""huudella"" teitä mutta aikaa nettailuun ei ole enää kovinkaan paljon

Pitäisikö jatkaa mihin jäätiin ??
Meidän poika syntyi jo 10.6 (la 4.7). Kaikki meni nopeesti mutta hyvin

Synnytys kesti 4 tuntia ja synnytin ilman sen kummempia puudutuksia sun muuta (ei kerinnyt..)
Robin on nyt 4,5 kk pieni..hmm varmaan 7 kiloinen, ihana mamman poika.
Alussa hänellä oli vatsavaivoja, kuten varmaan monella muullakin, mutta ne on nyt muisto vain.
Kiinteitä ollaan jo syöty 3 viikkoa. Tänään maistettiin mustikkaa ja se vasta hyvää olikin. Se on ilman muuta pojan herkkua

Arvatkaa napsittiinko valokuvia kun koko naama oli mustikassa ..?

Yöt me nukutaan muuten hyvin mutta herätään syömään turhan monta kertaa, viime yönä nousin muistaakseni 4 kertaa. Ennen kiinteiden aloitusta hän söi 2 kertaa yössä, mutta nyt siis 4 kertaa!! En meinaa millään jaksaa sitä, oon kun robotti ... Päivällä en kuitenkaan ole väsyny, vaan jaksan koko päivän ilman päikkäreitä (tapu tapu). Meenkin nukkumaan iltaisin melkeen heti Robinin jälkeen 21-22 välisenä aikana
Vaikka hän ei ole vielä 5 kk niin aattelin kokeilla antaa puuroa hänelle iltaisin. Nukkuisko hän paremmin kun saa tisumaidon lisäksi puuroa ja vaikka sitä mustikka-herkkua

Pitää katsoa uskaltaako sitä antaa..ei kai se niin tarkalleen 5 kk tarvi olla.. Vai?? Vinkkejä / kokemuksia saa antaa !
Hyvää meille kuuluu
Kiva kun vaasalainen aloitti ketjun uudestaan!
Orkidea