vaasalaiset hoi!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian kallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekin käynyt eri kampaamot läpi, sitä oikeata etsiskellen. Viime vuonna sitten löysinkin ja olen TODELLA tyytyväinen. Juna-asemalla Haircompany, leikkaus ja väri siinä 75-85e kieppeillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei täällä useampaa näiltä leveyksiltä ollu, mut kiitos tosta haircompany- ehdotuksesta. vois kokeilla siellä seuraavaks..

Juu ehdottomasti suosittelen ja Minna nimiselle parturille, muista ei kokemusta mutta tämä osaa lukea ajatuksetkin. =)
Siellä on 3 kampaajaa, ja ajat menee 2-3vk eteenpäin.

Testaa ihmeessä, et pety. 10kerran jälkeen saa -20% alannustakin. =)
 

Similar threads

Yhteistyössä