Väärin kuultuja lauluja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Kerätääs ajankuluksi väärin kuultuja lauluja...
Mä pitkään kuulin ja lauloin eläkeläisten pyjamahumppaa ihan hassusti, oikeesti menee näin
-Muista ettet herätä unissaan
Tanssaavaa, hohhoijaa

Ulos tanssaa
Ovenraosta
Rypee ojassa, rypee toisessa

Niin kuulin ton ulos tanssaa niin että -ulostaa saa ovenraosta-
Kuvittelin mielessäni sen papparaisen humppaamassa tohveleissaan ja sit se raottaa ovee ja ulostaa siitä raosta :laugh:

Tuttu luuli että PMMP:n joutsenet biisissä lauletaan
-Joutsenetkin jäätyy kiinni ja loistaa
Oikeesti siis menee -Joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan

Pienenä laulettiin koulussa tätä Nyt musta lippu liehumaan, hulabaloobalai jne. Siinä menee sanat, että "näin kaljuunoita ryöstetään" ja minä luulin, että se on "näin kalju noita ryöstetään..." :ashamed:

Mummon 80v synttäreillä laulettiin virttä, ja minä kovaa ja korkealta veisasin mukana, virsi oli mulle ennalta tuntematon. Sanat meni, että "veit sielustani huolen" ja minä kajautin, että "teit sielustani suolen" :ashamed: :ashamed:

lapsena ihmettelin, että mikä ihme se on se ystäävääsää........ :ashamed: Kunnes ymmärsin, että ystävä sä....

Onhan niitä muitakin, mutta ei muista kaikkia!!

Villejä lupiineja = villejä rubiineja on mun suosikki erehdys..

ja pienenä lauloin vicky rostin sata salamaa = sata salmaa ja ihmettelin ko vanhemmilla ei menainnu pokka pitää, ko hoilasin... :)

Anna Erikssonin biisi:

"Kuka auttaa vois, kuka veis mut pois,
kuka kanssain uutta lois" ...

NOH minäpä kuulin "kuka kanssain MUUT TALLOIS" :D Mies hieman repes kun kuunteli mun tulkintaa..

Mun suosikki "villi rubiini" on Kersantti Karoliinasta kohta "Syytän sua Elisabeth Rehn...", jonka joku oli kuullut "Syytän sua Eelis Appelgren..." :D Ellu on ollut meillä siitä asti sit aina Eelis Appelgren :)