väärin kuullut nimet tai asiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25331285]Op mainos siinä puhutaan salavarakkaasta niin meillä se käänty salarakkaaksi :)[/QUOTE]

Mä oon käsittänyt, että se on ihan tarkoituksella kehitetty se niiden salavarakas-juttu niin, että se muistuttaa salarakasta ja moni sen ensin niin lukeekin, jos esim. lehtimainoksen näkee.

Mulla on muutaman kerran kääntänyt pään näyteikkunan teksti Sidontaa. Oon aatellut, että ohhoh kun noin isolla mainostavat ikkunassa tommosta toimintaa. Toisella katsomisella oon tajunnu, että siinä lukee Kukkia ja Sidontaa.

[QUOTE="vieras";25331877]Mä oon käsittänyt, että se on ihan tarkoituksella kehitetty se niiden salavarakas-juttu niin, että se muistuttaa salarakasta ja moni sen ensin niin lukeekin, jos esim. lehtimainoksen näkee.[/QUOTE]

Hienoa ..vahinkoja sattuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25318356:
Minä sanon edelleen Myyrymäki, vaikka varsin hyvin tiedän jo että se on Myyrmäki.

Lapsi sanoo tammenTERVO, vaikka olen yrittänyt valaista, että kyseessä on tammenTERHO.

Siskoni luuli aikuisikään asti, että Kroisos(Pennonen) on Krosios. Lisäksi hän sanoi kivääriä kyvääriksi... ja sanoo varmaan edelleen.

Miehein sanoi kolmekymppiseksi yrä ja yrkkä, tarkoittaen jyrä ja jyrkkä. Tosin hän ei ole syntyperäinen suomalainen, että annettakoon se anteeksi :D

Ja mä luin tuon Kroisoksen pienenä aina Kieros. On kait niin kiero ja katala..

Luen Teline Katajan kylteistä aina Telineen kaatajat. Kirjoittavat sanat vielä niin tiheästi ja mun mielestä rakennustelinefirmalle se voisi olla ihan hyväkin nimi, ainakin jää mieleen ;D

Tulipa tässä mieleen vielä yksi Didin biisi. Menee kaiketi näin "I go down with this ship". Kuulin monta kertaa " I go down with tihs SHIT". Päähäni muodostui kuva artistista, joka vetää itsensä pöntöstä alas kakkosen jälkeen :D

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25333935:
Tulipa tässä mieleen vielä yksi Didin biisi. Menee kaiketi näin "I go down with this ship". Kuulin monta kertaa " I go down with tihs SHIT". Päähäni muodostui kuva artistista, joka vetää itsensä pöntöstä alas kakkosen jälkeen :D

Ja minä kuuntelin Ricky Martinin biisiä, että mitä se laulaa "she stinks like a pee" ja ajattelin, että ei se kyllä varmaan noin voi mennä... Mies valisti, että se on "stings like a bee" :)

En tiiä, täälä on sellanen firma kuin hiomopalvelu oy. Sen firman mainoskyltin fontti on sellanen että kun eka kerran sen näin niin luulin että siinä lukee homopalvelu oy.

Mä näin vasta kivihiomo Oy:n auton. Arvatkaa vaan, miten luin sen. :D

Luin joskus vuosia sitten, että Firefox -selain olis ollut fireworks. Se logokin ois voinut mun mielestä olla hyvin ilotulite, joka kiertää maapallon ympäri, ennen kuin hoksasin, että kyseisellä ilotulitteella on pää.