Väärin kirjoitettu teksti tatskassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyyppi on kirjoittanut kiinalaisella fontilla, eli valinnut kuten vaikka Wordilla kirjoitettaessa tuollaisen tyylin, ja kirjoittanu sitten ihan suomeksi tuon tekstin. Eli selässä lukee "sano ei lakupekoille" ihan suomeksi mutta kiinalaistyylisillä kirjaimilla. Kiinaksi tuo ei tarkoita yhtään mitään eikä kukaan kiinaa lukeva sitä ymmärtäisi ollenkaan.

Enkä viitti ees mennä siihen että mitä mieltä muuten oon siitä et joku laittaa tommosta selkäänsä tai mihinkään muualle.

Alkuperäinen kirjoittaja ällöä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käsittäisin tuon lakupekan "neekeriksi" (ja ihan ilman rasismia)
Miksi se halus mustista ihmisistä varoittavan tekstin selkäänsä kiinaksi? Monellekko kiinalaiselle se aikoo tuota periaatettaan mainostaa?
Eihän sulla oo turhan tiukka pipo tänään?

Jos kirjaimet on sen mielestä hienoja?
No varmaan, mutta kiva julistaa kotimaisuuttaan ulkomaalaisten kielellä.
Ei kovin vahva periaate tuolla rasistilla...
Mikä nyt ei tosin ole kovin huono asia, kun on vaan löyhästi rasisti, voi vielä parantuakin siitä.

Joopa joo. Mä oon aika isänmaallinen, niin et toi kyllä tuntuu toooosiii tyhmältä.... :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Enkä viitti ees mennä siihen että mitä mieltä muuten oon siitä et joku laittaa tommosta selkäänsä tai mihinkään muualle.

Tekstin tarkoittamista vai yleensä tatuointia?
Tietäisitkö mitä selässä lukee ilman tätä linkkiä?Vaikka ei nyt siis luekaan mitään.

Tietäisitkö mitä selässä lukee ilman tätä linkkiä?Vaikka ei nyt siis luekaan mitään.

Tekstin sanomaa tarkoitin. En vaan oikeen pysty samaistumaan tuohon ajatusmaailmaan. Eikä mulle ole merkitystä että en ois tienny mitä tuossa sanotaan, menee se silti ihan samaan kategoriaan kun ne jotka laittais vaikka ihan suomeksi tuommosta juttua. Ja tuskin tuokaan on kyseisen henkilön ainoa julkilausuma tästä aiheesta.

Tekstin sanomaa tarkoitin. En vaan oikeen pysty samaistumaan tuohon ajatusmaailmaan. Eikä mulle ole merkitystä että en ois tienny mitä tuossa sanotaan, menee se silti ihan samaan kategoriaan kun ne jotka laittais vaikka ihan suomeksi tuommosta juttua. Ja tuskin tuokaan on kyseisen henkilön ainoa julkilausuma tästä aiheesta.

Mitä jos näkisit tuon selän kaupungissa tietämättä mitä siinä pitäisi lukea?Mitä ajattelisit?Siis pelkästä tatuoinnista?

Tyyppi on kirjoittanut kiinalaisella fontilla, eli valinnut kuten vaikka Wordilla kirjoitettaessa tuollaisen tyylin, ja kirjoittanu sitten ihan suomeksi tuon tekstin. Eli selässä lukee "sano ei lakupekoille" ihan suomeksi mutta kiinalaistyylisillä kirjaimilla. Kiinaksi tuo ei tarkoita yhtään mitään eikä kukaan kiinaa lukeva sitä ymmärtäisi ollenkaan.

Suomessa saa ilmaista mielipiteensä. Ihan kaikki.

Mitä jos näkisit tuon selän kaupungissa tietämättä mitä siinä pitäisi lukea?Mitä ajattelisit?Siis pelkästä tatuoinnista?

??

hyvä se on arvostella ku ei tunne,satun tietää tän hepun,teksti ois suomalaisella jos sen joku ois suostunu tatuoimaa suomeks täälpäin mut ei, ja rasisti on mut ei sillä tavalla ku luulette,enemmän tuolla tekstillä se kunnioittaa edesmennyttä ystäväänsä jolta on saanut tällasen paidan niin laittoi tekstin sit selkäänsä...

Alkuperäinen kirjoittaja dingggg1:
hyvä se on arvostella ku ei tunne,satun tietää tän hepun,teksti ois suomalaisella jos sen joku ois suostunu tatuoimaa suomeks täälpäin mut ei, ja rasisti on mut ei sillä tavalla ku luulette,enemmän tuolla tekstillä se kunnioittaa edesmennyttä ystäväänsä jolta on saanut tällasen paidan niin laittoi tekstin sit selkäänsä...

Mutta kun tossa tekstissä ei kerta kaikkiaan oo mitään tolkkua!! Se ei tarkoita tasan mitään, kunhan vaan on kiinalaisia kirjoitusmerkkejä.
Ja oikeesti, jos on niin rasisti niin miksi se teksti pitää ottaa sit muulla kuin suomen kielellä? Olis jättäny ottamatta.
Mutta hyvät naurut sain taas, kiitos kun nostit tän ketjun :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä