vaari ei vastaa puhelimeen, hätä ja huoli :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä homma että asia tarkistetaan. Mulle tuli kyllä mieleen että kännystä akku loppunut ja vaarisi ei ole asiaa jostain syystä huomannut niin siksi ei saada yhteyttä. Tietysti jos olet ollut yhteydessä vaariin useampi päivä sitten ja sen jälkeen et ole ollut yhteydessä niin onhan voinut käydä niin että on tullut joku sairasohtaus ja puhelimesta akku kerennyt loppumaan. Enempi olisin huolissani jos puhelin hälyttäisi ja siihen ei vastattaisi. Toivottavasti kaikki on hyvin.

jäin nyt vielä miettimään kun häke sanoi että lanssin laittavat sinne katsomaan tilannetta...kun siellä on ne ovisummerit, eihän ne sinne pääse. ja että he eivät ilmottele sitten mitään vaan jos vaari löytyy niin käskevät hänen soittaa minulle. mutta että jos jotain on sattunut niin kai joku ilmottaa??

..ja jos on nyt kuitenkin reissussa jossakin ja kuulee että laitoin lanssin perään, niin sitten hän viimeistään saa sydänkohtauksen ihan kiukusta..

[QUOTE="vieras";26347786]Hyvä homma että asia tarkistetaan. Mulle tuli kyllä mieleen että kännystä akku loppunut ja vaarisi ei ole asiaa jostain syystä huomannut niin siksi ei saada yhteyttä. Tietysti jos olet ollut yhteydessä vaariin useampi päivä sitten ja sen jälkeen et ole ollut yhteydessä niin onhan voinut käydä niin että on tullut joku sairasohtaus ja puhelimesta akku kerennyt loppumaan. Enempi olisin huolissani jos puhelin hälyttäisi ja siihen ei vastattaisi. Toivottavasti kaikki on hyvin.[/QUOTE]

olen hänen kanssaan viimeksi perjantaina jutellut ja silloin valitteli taas rintakipuja :( tosin niitä hän valittaa aina, että senkin takia huolettaa. mutta toivottavasti olisi vaan akku loppu.

Jos sä oot lähiomainen, niin kyllä ne sitten sairaalasta ilmoittaa jos jotain on käynyt. Ja vaari varmaankin soittaa sitten, jos on ite ihan kunnossa. Nyt vaan on sitten odottelua.

Tule kertomaan meillekin jahka jotain kuulet.

Mun sairas isä katosi pari vuotta sitten kotoota ja silloin kyllä poliisi piti mua ajantasalla yötä myöten.

[QUOTE="a p";26347791]jäin nyt vielä miettimään kun häke sanoi että lanssin laittavat sinne katsomaan tilannetta...kun siellä on ne ovisummerit, eihän ne sinne pääse. ja että he eivät ilmottele sitten mitään vaan jos vaari löytyy niin käskevät hänen soittaa minulle. mutta että jos jotain on sattunut niin kai joku ilmottaa??

..ja jos on nyt kuitenkin reissussa jossakin ja kuulee että laitoin lanssin perään, niin sitten hän viimeistään saa sydänkohtauksen ihan kiukusta..[/QUOTE]

Luulisi että joku naapuri laskee ovisummerilla sisään. Olihan kyse siis kerrostalon ovisummerista?

on kerrotalo joo. jospa ne laskee kun kuulee että on lanssi tulossa, mutta että ei ne siitä sen pitemmälle ne pääse ilman lisäapuja. ja hitto kun en tiedä siitä autosta edes minkälainen se on :/ tietäs onko parkkipaikalla vai ei.

[QUOTE="a p";26347885]on kerrotalo joo. jospa ne laskee kun kuulee että on lanssi tulossa, mutta että ei ne siitä sen pitemmälle ne pääse ilman lisäapuja. ja hitto kun en tiedä siitä autosta edes minkälainen se on :/ tietäs onko parkkipaikalla vai ei.[/QUOTE]

varmaan lanssimiehet soittaa huoltomiehet sekä poliisin paikalle päästäkseen sisälle,siinä tapauksessa jos vaarisi ei avaa ovea

[QUOTE="a p";26347885]on kerrotalo joo. jospa ne laskee kun kuulee että on lanssi tulossa, mutta että ei ne siitä sen pitemmälle ne pääse ilman lisäapuja. ja hitto kun en tiedä siitä autosta edes minkälainen se on :/ tietäs onko parkkipaikalla vai ei.[/QUOTE]

Lanssityypit ottaa kyllä yhteyttä talonmieheen tai huoltoyhtiöön, jos ovi ei aukea.

Hyvä että vaarisi sentään valittelee kipujaan. Meidän mummo oli niin itsepäinen ettei valitellut ennen kuin oli jo liian myöhäistä. :| Rollaattoriakaan ei millään meinannut ottaa kun hävetti. Oli kuitenkin jo 86v.

[QUOTE="a p";26347952]oi luojan kiitos!
poliisi soitteli. vaari oli tiputtanut puhelimen lätäkköön ja se on mykkänä.
ai mahdoton kun helpotti. ja vähän jäi huono omatunto tuosta häken vaivaamisesta, mutta loppu hyvin kaikki hyvin![/QUOTE]

Hienoa!! :)

Häken vaivaaminen korvaantui sillä että kaikki on hyvin. Ei heidän eka eikä lähellekään vika vastaava tehtävä.

hyvä että kaikki on hyvin! :) nyt sitten vaari puhelin ostoksille! :) ja älä turhaan huonoa omatuntoa pode.. sehän on niiden tehtävä auttaa niitä kellä on hätä, ja tässä tilanteessa oli huoli, ja hätä olis voinu olla isokin :) jos niillä olis ollu kiirus, ni ei ne heti olisi sinne lähtenyt.. mutta hienoa että vaarillasi oli kaikki hyvin :)

[QUOTE="a p";26347952]oi luojan kiitos!
poliisi soitteli. vaari oli tiputtanut puhelimen lätäkköön ja se on mykkänä.
ai mahdoton kun helpotti. ja vähän jäi huono omatunto tuosta häken vaivaamisesta, mutta loppu hyvin kaikki hyvin![/QUOTE]

Hyvä juttu, hienoa että vaarisi oli kunnossa :). Äläkä suotta mieti häken "vaivaamista", työtänsä tekivät ja tekevät niin vastaisuudessaankin. Ymmärtävät tilanteesi ja huolenaiheesi.

Nyt rentoudu, rauhoitu ja nuku yösi levollisena :).

ja kiitos kaikille tsempeistä ja neuvoista :)
kyllä sitä menee aika puihin tämmöisessä tilanteessa näköjään. nyt jään sitten odottamaan sitä äkäistä puhelinsoittoa vaarilta huomenna...:P

ja joo ei ole lankapuhelinta vaarilla enää. se oli mummon nimissä joskus ja kun mummo kuoli, ei vaari sitä enää halunnut ollenkaan.

Yhteistyössä