T
tuliharja
Vieras
Olen ESY-luokalla töissä ja tilanteet ovat välillä aika fyysisestikin vauhdikkaita pienessä yhteisössä - tänään viimeksi sain liimaputkilosta naamaan, kun satuin olemaan tulilinjalla. En koe, että mulla on hyvä olla tässä tilassani työssä paikassa, jossa työturvallisuutta ei pystytä aina takaamaan. Miten helkkarissa mä saan mistään mitään muutakaan työtä, kun olen raskaana? Ei kai nyt kukaan halua palkata raskaana olevaa palkata edes muutaman kuukauden määräaikaiseksi?? Taloudellinen tilanne ei anna periksi että jäisin työttömäksikään ja vauvan isä ei tosiaan ole kuvioissa mukana.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia tai mitään tietoa, että kuinka asian voisi järjestää? Muihin tehtäviin mua ei ole mahdollista siirtää tässä nykyisessä työpaikassani. Alanko hakea töitä ja sitten uuden työpaikan saatuani kylmän viileesti kerron raskaudestani jonkun ajan kuluttua ihan "uutena" asiana? Kun raskaus ei todellakaan näy, ja ihan alussa mennään, viikolla 7.
Tilanne on aika ahdistava, toivottavasti joku osaa sanoa jotain rohkaisevaa. :/
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia tai mitään tietoa, että kuinka asian voisi järjestää? Muihin tehtäviin mua ei ole mahdollista siirtää tässä nykyisessä työpaikassani. Alanko hakea töitä ja sitten uuden työpaikan saatuani kylmän viileesti kerron raskaudestani jonkun ajan kuluttua ihan "uutena" asiana? Kun raskaus ei todellakaan näy, ja ihan alussa mennään, viikolla 7.
Tilanne on aika ahdistava, toivottavasti joku osaa sanoa jotain rohkaisevaa. :/