Väärä positiivinen raskaustestissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miettiväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmittaa sitten suunnattomasti nuo, jotka tulee raskaaksi tuosta noin vain :( Itse saa yrittää vuosikausia...
Pitää tässä vain odotella ja katsoa. Ensimmäinen testi näytti selvää plussaa, mutta sen jälkeen tehdyt negaa.
Muistin juuri, että tikku unohtui pissakuppiin ja vasta parin tunnin päästä kävin katsomassa vastauksen. Voiskos siinä olla syy positiiviseen tulokseen? Vaikka pissastahan pitäis löyty hcg-hormonia, että testi näyttäisi plussaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Harmittaa sitten suunnattomasti nuo, jotka tulee raskaaksi tuosta noin vain :( Itse saa yrittää vuosikausia...
Pitää tässä vain odotella ja katsoa. Ensimmäinen testi näytti selvää plussaa, mutta sen jälkeen tehdyt negaa.
Muistin juuri, että tikku unohtui pissakuppiin ja vasta parin tunnin päästä kävin katsomassa vastauksen. Voiskos siinä olla syy positiiviseen tulokseen? Vaikka pissastahan pitäis löyty hcg-hormonia, että testi näyttäisi plussaa?

todennäköisesti juurikin siinä on väärän positiivisen tuloksen syy, koska testi ei ole enään luotettava kun testin lukuaika on ylittyny..

Siinä apteekin omassa ainakin on tapletti jolla tulee se malliviiva siihen toiseen tauluun ja jos se on liian kauan jossain ei vaakatasossa niin aivan hyvin se tapletti voi valua vaikuttamaan myös siihen oikeaan testi-ikkunaan.

Mulla antoi roskishaamun ja sit kun tein uusia testejä niin negoja olivat. Eli en luota kyllä testiajan ulkopuolisiin. Ja päivää ennen roskishaamua nega, sit haamu ja taas nega seuraavana. Joten tuskin oli km.

Mulla on PCO, ja olen todellakin oppinut olemaan luottamatta mihinkään muuhun raskaustestiin kuin digitaaliseen. Kierrot huitelevat jossain 40 ja 80 päivän huitteilla, joten aina silloin tällöin tsekkaan "raskaustilanteen", vaikka minkäänlaisia raskausoireita ei olisikaan. Kesällä minulla oli selkeä plussa, pari päivää sen jälkeen kävin gynekologilla ja ultrassa ei näkynyt minkäänlaista keltarauhasta eikä muitakaan raskauden merkkejä. Viikko sitten jälleen testasin plussan Clear Bluella (sillä tavallisella) ja pari päivää myöhemmin digitaalisella "ei raskaana". Ja tänä viikonloppuna sama. Eilen selvin plussa, minkä olen ikinä tikuttanut, ja tänä aamuna jälleen negatiivinen (sillä tavallisella). Digitaalista en ole jaksanut lähteä ostamaan, sillä en vain enää jaksa uskoa noihin tavallisten tikkujen plussiin. Kierron päivä 68 menossa...MInkäänlaisia hormonihoitoja minulla ei ole vielä käytössä, joten nekään eivät tulosta sotke.

Hmm. Itsellä sellainen tilanne, että ovista odottelen, mutta kun on ollut pari päivää paha olo, niin tein r-testinkin. Ovistesti oli nega, viivat siis eivät yhtä tummia, kun taas samasta pissasta r-testissä haalea viiva ihan testiajalla. Ja jos oikeesti olisin raskaana, niin hedelmöittymisen olisi pitänyt tapahtua heti menkkojen jälkeen, koska ainoastaan silloin ollut petipuuhia.
Joten olen vahvasti sitä mieltä, että r-testi reagoi ovikseen, mutta ovistesti jostain syystä ei!!
Niin, ja mulla on se ah niin ihana PCO. :(

3. PERFORMANCE-BASED COMPENSATION http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ Provide your own community. Work with a area collection or charity and provides to get finances for the children coming from consumers. In return, ask town party to enhance your business thus to their people. Opt for the party cautiously. Use them try really hard to to engage making use of their customers in order to unlock value for class and for your small business in unison.