Vääntäkää mulle rautalangasta oviksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riepuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

riepuliini

Uusi jäsen
02.03.2011
22
2
1
Jos tikutan oviksen ja saan kahtena päivänä todella vahvat viivat, ja seuraavana haaleista haalein, millon todennäköisimmin ovis on ollut? Sanotaan että vahvat tuli la ja su ja tosi haalee ma, mikä päivä todennäköisin ovis? Onko se siis niinä päivinä kun viiva on ollut vahvin, vai sitten seuraavana päivänä, kun jossain sanotaan että huipun jälkeen?
Oon aivan sekasin. Sitten sanotaan että otan digitestin käyttöön, olisko merkki cb joka näyttää ne hymynaamat. Jos se näyttää hymyt myös noina kahtena päivänä, millon ovis on?

Kiitos jo etukäteen.

Jos testi näyttää positiivista useampana päivänä peräkkäin, oviksen ajankohta arvioidaan ensimmäisen selvän ovisplussan mukaan, koska LH-piikki käynnistää munasolun irtoamisen. Mainitsemassasi tapauksessa plussa olisi siis ollut lauantaina. Itse ovulaatio tapahtuu 24-36 tunnin kuluttua plussasta, eli keskimäärin seuraavana päivänä.

mulla on tähän omakohtainen aika selvä kokemus..mä sain selkeät ovisplussa kahtena päivänä ti ja ke. Ma oli vielä hailea, ti erittäin tumma, ke tumma ja to jo ihan hailea. Viiva oli ehkä aavistuksen tummempi silloin ti kuin ke, mutta myös ke oli ainakin yhtä tumma kuin kontrolliviiva. No mulla alkoi menkat tasan kahden viikon päästä tiistaina tosta ekasta ovisplussasta. Eli mulla ovis oli sitten vissiin samana päivän kun sain sen ekan tummimman ovisplussan heti hailun jälkeen.

Yhteistyössä