Vaaleanpunaista tuhrua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aahma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aahma

Uusi jäsen
06.06.2010
6
0
1
Tässä on nyt kolme neljä päivää tullut vaaleanpunaista tuhrua lähinnä pyyhkiessä, ja joksus ihan pisara vertakin...
Ovis on voinut ehkä olla (kivuista päätellen) ke 26.5 ja silloin tuli hommailtuakin.. eli nyt vois olla dpo 11?
Onko kenellelläkään muulla ollut tällaista? Raskaana ja tuhrua? Mulla menkkoja edeltävät tuhrut olleet yleensä ruskeaa eikä ole kestänyt näin kauan..
Kpstä ei varmaa tietoa, mutta ehkä 34? mulla aika epäsäännöllinen kierto..

kertokaahan kokemuksia..

Miulla oli raskautuessa vaal. pun. vuotoa muutama päivä ennen plussaa. Edellisenä päivänä ennen plussaa holahti kerran kunnolla kirkasta verta ja loppui.

Pientä vaal.punaista tuhruvuotoa tulee kyllä nykyäänkin 1-3vrk ennen menkkoja ja sekin yleensä vain kun koetan kohdunnapukkaa - aivan aa-vis-tus paperiinkin välillä.

..kohtahan sie voisit jo alkaa testailemaan =) ..

Plussatuulia kovasti!!!:wave::heart:

Tuhru jatkuu edelleen, nyt ehkä vähän rusehtavampaa. Tänään on ollut myös sellainen närästävä/pahaolo mutta taitaa mieli tehdä tepposet koska huomaan sen eniten vaan silloin kun ajattelen asiaa.. Eiköhän ne menkat sieltä pian ala. Perjantaina testaan jos siihen vielä on silloin tarvetta..

Mulla ei kyllä koskaan ole ollut tällaista... !! Koko ajan semmonen närästävän paha olo.. Välillä kun ei ajattele sitä/keskittyy kunnolla muuhun.. sen voi unohtaa mutta muuten se on koko ajan...
Taidan kyl tehdä testin..
(Mullahan ekassa raskaudessa tuli yhet menkat kyllä.. joten sikäli ei yhtään mahdotonta.. en vaan kuollakseni muista minkälaista vuoto silloin oli... mut ilmeisesti ihan tavallista koska en edes tajunnu olevani raskaana enneku 8+ viikoilla.. )

Yhteistyössä