Vaalean tukan shampoot

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Eikö perus-Prismasta saa enää kenenkään muun kuin l'orealin tekemää vaalean tukan shampoota? Mulla on ollu joskus sun silkin ko. shampoota ja se oli hyvää, mut nyt en löytänyt enää lainkaan sitä prisman hyllystä, onkohan sitä lakattu tekemästä?

en oo kuullutkaan, mutta mulla on toiminut hyvin Loreal Elvital. pitkille ja helposti rasvoittuville hiuksille. Ja 6viikon välein laitan juurivärin hiuksiini. Pesen joka toinen päivä shampoolla. Joka kerta hoitoaine, ja sen ostan kampaamosta. Tällä hetkellä koitava BonaCuren hoitoaine. Vaihtelen sitä aika usein niin hiukset ei "kyllästy" sen hoitavuuteen.

Osta mielummin Tigin Dumb Blonde shampoo ja hoitoaine sellaisissa isoissa pöniköissä, ne kestää vähintään 3kk käytössä, ja kun pakkauksen hinta on 39e, tulee kuukausihinnaksi about 13e, eli vain pikkuisen enemmän kuin mitä markettiskeida maksaa. Mä en ikinä pesisi tukkaani kaupan aineilla, varsinkaan vaalennettua. Huomaat kyllä eron jo viikossa. :)

jokuaika sitten kuluttajalehdestä että kaupan shampoot ja hoitoaineet ovat yhtähyviä kuin kampaamonkin. Kampaamon myymiin tuotteisiin laitetaan ememmän hajusteita ja helmiäistä että vaikuttaisivat paremmilta. Lisäksi kaupan tuotteet ovat halvempia! Mutta jokainen ostaa mistä tykkää,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja luin:
jokuaika sitten kuluttajalehdestä että kaupan shampoot ja hoitoaineet ovat yhtähyviä kuin kampaamonkin. Kampaamon myymiin tuotteisiin laitetaan ememmän hajusteita ja helmiäistä että vaikuttaisivat paremmilta. Lisäksi kaupan tuotteet ovat halvempia! Mutta jokainen ostaa mistä tykkää,,,,

Niissä on sama ero kuin alkoholittomassa oluessa vrt. alkon nelos olueen.

Yhteistyössä