Vaakapanelointi olohuoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko jollakin? Ite laittaisin mieluummin tuon vaakapaneelin entä puolipaneelin. Oisko jollakin laittaa kuvia? Pitäis tuo mieskin saada vakuutettua että on hyvä idea. Ja siis paneeli on ainoa vaihtoehto. nyt ollu 8v gyproc seinät ja on sen näköisetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Pakkelia niihin seiniit, maalia ja tapettia..

Ei auta enää pakkelit. Saa vaihtaa jo levyt jos aikoo saada kuntoon. Minulle sama onko in vai out. tehdään sellainen kuin itelle hyvältä tuntuu. Meillä 6 alle 11v lasta joten pinnat joutuu todella koville. Kait sitte eläkepäivillä voi laittaa jotain muutakin..

Siis ei mitään mäntypaneelia, vaan kunnon sisustuspanelia, niin näyttääkin hyvältä

http://www.meidantalo.fi/sisustaminen/article115984-1.html

Toki joku sormipaneli voisi sopia romanttiseen tyyliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Tuttavalla on leveästä lautapanelista vaakapanelointi. On ihan kivannäköinen mun mielestä.

Onko kaikki seinät vai vaan yks seinä? Ja mahd leveästä ajattelin itekin tuota.

Yksi seinä on vaan. Muissa tapetit, yhdessä sellainen voimakas tapetti, muut vaaleita.

Aivan. Monella on vaan se yks seinä. Mietin et jos laittas ite kaikki. MEillä tosi vähän seinäpintaa yks n 2m pätkä on isoin. loput alle 50 cm pätkiä. Hmm. pitäskö sitteki laittaa jotain muuta. Mutta kun tuo tapetti ei auta.

Alkuperäinen kirjoittaja oikea paneli käyttöön:
Siis ei mitään mäntypaneelia, vaan kunnon sisustuspanelia, niin näyttääkin hyvältä

http://www.meidantalo.fi/sisustaminen/article115984-1.html

Toki joku sormipaneli voisi sopia romanttiseen tyyliin.

En halua mitään levyjä/ruutuja seinälle. Valkolakattua (mänty) paneelia mahd leveänä ajattelin.

No mä laitoin profiiliin kuvan, missä näkyy koiran ja tytön lisäksi myös meidän ÄLLÖTTÄVÄT olohuoneen paneeliseinät... :x Ne laitetaan heti piiloon, kunhan vaan saadaan aikaiseksi alkaa tekee seinäremppa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No mä laitoin profiiliin kuvan, missä näkyy koiran ja tytön lisäksi myös meidän ÄLLÖTTÄVÄT olohuoneen paneeliseinät... :x Ne laitetaan heti piiloon, kunhan vaan saadaan aikaiseksi alkaa tekee seinäremppa.

Joo en ihan tuommoisia kuitenkaan ajatellu. Meillä oli miehen kans aikoinaan riitaa kun en halunnut mitään puun väristä taloon. Katto sitten tuli (käsiteltynä jollakin uv jutulla ja valkoista lakan seassa) ja nyt menee sekin vaihtoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Joo en ihan tuommoisia kuitenkaan ajatellu. Meillä oli miehen kans aikoinaan riitaa kun en halunnut mitään puun väristä taloon. Katto sitten tuli (käsiteltynä jollakin uv jutulla ja valkoista lakan seassa) ja nyt menee sekin vaihtoon.

Meillä on vm 79 tää mökki, ja puupintaa siis löytyy. Ja noi seinät on ihan kamalat!!

Yhteistyössä