vaaka mies ja vaaka vainen? ( HOROSKOOPPI ASIAA)

• Viestiketjun aloittaja kohtaloako?
  • Ensimmäinen viesti
kohtaloako?
olen löytäny sen "unelmien" miehen vuosien etsimisten ja pettymysten jälkeen.
Takana yksi pitkä avioliiito kauris miehen kanssa..
Olen siis itse vaaka.
Meillä on tämän "unelmien" miehen kanssa siis syntymäpäivät samana päivänä mutta eri vuonna :)
Tuntuu kuin olisimme tunteneet toisemme ikuisesti.
Hänen kanssaan on helppo olla. hän on samanlainen kuin minä
vaikkakin erilaisia poikkeavuukia tietysti on.

Tuntuu niin jännältä, että oliko kyseessä kohtalon sormi joka puuttui karuihi ihmissuhde kuvioihini ja johdatti meidät yhteen? :)

SIis.. kysymäni alumperin piti että voisiko tämä suhde onnistuakkin "kunnes kuolema meidät erottaa?" :D

vaaka mies ja vaaka nainen :) <3

Fleur de la Cour
No vaakayhteys voi olla teille parempi, mutta se voi myös olla tuhoisa. Samanmerkkisten uhka on aina se. Kauris ja vaaka taasen ovat epäsopivia sen vuoksi kun maamerkki ja ilmamerkki vaan niin huonosti sopivat yhteen. Maamerkki (kauirs) tarvitsisi vesimerkin vierelleen ja ilmamerkki (vaaka) tulimerkin. Eli paremman puutteessa tulette alkuun varmaan hyvin toimeen, pidemmän päälle saatatte puutua toistenne samankaltaisuuteen.

"kaksonen"
Me ollaan taas Kaksonen (minä) ja Vaaka (mies) ja tämän pitäisi olla eläinradan "paras" yhdistelmä. Silti kyllä tuntuu siltä, että ei todellakaan sovita yhteen. :/

Fleur de la Cour
kiitos sinulle fleur de la cour vastauksestasi..
pidämme siis silmämme auki :D
Jokaisessa parisuhteessa pitää olla silmät auki. Ei horoskooppien tarkoituksena ole torpedoida ajatusta jonkun eri merkin kanssa tapahtuvaa parisuhdetta, vaan parhaimmillaan voit tunnistaa uhat ja kääntää asiat voimavaraksi kun ymmärrät toista hänen tähtimerkkinsä kautta. Itse olen maamerkki, joka on parisuhteessa ilmamerkin kanssa. Olen aina jotenkin törmännyt ilmamerkkeihin, varsinkin nuorempana. Nykyään tiedän miten hyvin minulle kävisi vesimerkki, mutten ole kuitenkaan varma siedänkö arkipäivää itsestäni eroavan merkin kanssa ilman että siinä on haastetta. Toisaalta siis voisin nauttia toisen maamerkin seurasta, koska huumorikin osuisi paremmin kohdilleen kaikessa siinä rajallisuudessaan mitä kahden 'samanarvoisen' merkin kohdalla usein on.

Fleur de la Cour
[QUOTE="kaksonen";23573979]Me ollaan taas Kaksonen (minä) ja Vaaka (mies) ja tämän pitäisi olla eläinradan "paras" yhdistelmä. Silti kyllä tuntuu siltä, että ei todellakaan sovita yhteen. :/[/QUOTE]

Ei voi olla paras yhdistelmä, koska tässäkin on kaksi ilmamerkkiä yhdessä.

ttppii
Tietää meinaan, että jos treffeillä nainen kysyy horoskooppimerkkiä, niin kyseessä on henkilö jonka korvien välissä on tyhjiö, ja josta ei ikimaailmassa kannata kiinnostua.

Fleur de la Cour
[QUOTE="kaksonen";23574011]Monessa horoskooppikirjassa on niin sanottu. Ei todellakaan pidä paikkaansa.[/QUOTE]

Horoskooppikirjoja on sellaisia jotka ovat täyttä huuhaata, lueskele mieluiten sellaisia, jotka ei anna valmiita vastauksia vaan kertovat enemmän mihin tähtimerkkien tulkinta pohjautuu.

Fleur de la Cour
[QUOTE="vieras";23574020]Horoskoopit ovat pelkkää viihdettä. Eiväthän ne ole totta! :)[/QUOTE]

Eihän raamattukaan totta ole, ihmisten kirjoittamia tarinoita. Usko ja totuus on kaksi eri asiaa.

"vieras"
Eihän raamattukaan totta ole, ihmisten kirjoittamia tarinoita. Usko ja totuus on kaksi eri asiaa.
Mitä sä oikein ajat tällä takaa? Vois luulla, että sä oot mun kans samaa mieltä, mutta näytät silti uskovan tuohon hömppään.

Joo, ja eihän Raamattu todellakaan ole totta. Sehän on kokoelma erilaisia tarinoita parintuhannen vuoden takaisesta Lähi-Idästä.

Fleur de la Cour
[QUOTE="vieras";23574107]Mitä sä oikein ajat tällä takaa? Vois luulla, että sä oot mun kans samaa mieltä, mutta näytät silti uskovan tuohon hömppään.

Joo, ja eihän Raamattu todellakaan ole totta. Sehän on kokoelma erilaisia tarinoita parintuhannen vuoden takaisesta Lähi-Idästä.[/QUOTE]

Minä en ole vielä koskaan palstalla kertonut mihin asioihin uskon, monesta asiasta olen kertonut mitä tiedän erilaisista ilmiöistä ja mitä mieltä olen niistä.

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23574680:
Entäs kun minä olen päätäni kiveen hakkaava kauris ja mies jossitteleva vaaka?
Mulla oli ensirakkauden kanssa näin, minä olen kauris ja hän oli vaaka. Rakastimme toisiamme niin, että sattui, muttemme sopineet oikein koskaan ja mitenkään yksiin. Minä olin liian määrätietoinen, hän liian häilyvä ja siihen kaatui sitten lopulta koko juttu. Kauris on se maamerkki, vaaka on ilmamerkki. No ilmamerkin kanssa päädyin silti yksiin, aviomieheni on vesimies.

Fleur de la Cour
No kertokaas nyt sittte mullekki kun Mies on Vaaka ja mä Härkä ? :D
Myös maamerkki (härkä) ja ilmamerkki (vaaka) yhdessä. Maamerkkien (kauris, härkä ja neitsyt) parhaat vastineet olis vesimerkit (kalat, rapu ja skorpioni)

Ja ilmamerkkien (vesimies, kaksonen, vaaka) parhaat vastineet olis tulimerkit (oinas, leijona ja jousimies)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä