M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täsäpä:300 g vaahtiksia
1 rkl vettä
1 pkt hienoa sokeria
1. Öljyä mikron kestävä kulho kevyesti kasvisöljyllä.
2. Laita kulhoon vaahtokarkit ja vesi, sulata 30 s jaksoissa, kunnes vaahtokarkit ovat sulaneet
3. Siivilöi tomurokeria pieninä erinä sulaneiden vaahtokarkkien päälle ja vaivaa.
4. Öljyä kätesi, sillä massa on aluksi todella tahmeaa.
5. Lisää tomusokeria, kunnes taikina irtoaa hyvin kulhon reunoista.
6. Säilytä taikinaa pallona, kelmuun käärittynä. Taikina säilyy jääkaapissa reilun viikon.
Tällä ohjeella aina olen tehnyt! Hyvää tulee!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Voit myös muovailla taikinasta koristeita ja antaa niiden kovettua huoneenlämmössä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:TIETÄÄKÖ KUKAAN: Voiko vaahtokarkkitaikinasta tehdä esim. ruusuja? tai yleensä kukkakoristeita? En löytänyt mistään kuvia näistä koristeista ja teko ohjeista...
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Voit myös muovailla taikinasta koristeita ja antaa niiden kovettua huoneenlämmössä.Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:TIETÄÄKÖ KUKAAN: Voiko vaahtokarkkitaikinasta tehdä esim. ruusuja? tai yleensä kukkakoristeita? En löytänyt mistään kuvia näistä koristeista ja teko ohjeista...
Lukisitte joskus niitä ohjeita...