Vaadinko minä liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Exä kävi tuossa äsken ja yritin siltä kysellä, että onko se nyt tulevana viikonloppun maisemissa vai ei, niin vastasi vaan, että hänen menonsa ei mulle kuulu.
No joo eihän ne periaatteessa kuulukaan, mutta kun mulla on laskettuaika 2 viikon päästä, niin lähtö voi tulla milloin vaan ja exä on ainakin alunperin luvannut lähteä synnytykseen mukaan.
Olisi vaan kiva tietää, että onko mun turha viikonloppuna soittaa sille ensimmäisenä vai lähdenkö suoraan hakemaan kyytiä muualta.
Mä en olisi edes tarvinnut mitään tarkkaa selvyyttä siitä missä viikonlopun viettää, vaan vain sen, että onko näissä maisemissa vai ei. Virallisesti kun exä asuu nykyään 450 kilsan päässä, niin sieltä se ei kyllä mua ihan heti lähde kuskaamaan.

Tuli sellainenkin mieleen, että mä en kohta soita sille ollenkaan, vaan ilmoitan sille, että silloin ja silloin syntyi toinen lapsesi ja nyt ollaan jo kotona.

[QUOTE="Pettynyt";22327873]
Olisi vaan kiva tietää, että onko mun turha viikonloppuna soittaa sille ensimmäisenä vai lähdenkö suoraan hakemaan kyytiä muualta.
[/QUOTE]

No soitat sille ekana ja jos ei ole maisemissa niin jollekin muulle. No problem!

[QUOTE="alkup.";22327914]No mä en viitsisi siinä tilanteessa alkaa kamalaa soittorumbaa, kun mulla ei siihen hirveästi ole aikaa, vaan lähtä pitäisi melkein heti. Muutenkin vituttaa se, että ei voi noin pieneen kysymykseen vastata, että onko maisemissa vai ei.[/QUOTE]

Voi hyvänen aika. Siihen menee kaksi minuutti kun soitat miehelle joka vastaa onko vai eikö.

No soitat sille ekana ja jos ei ole maisemissa niin jollekin muulle. No problem!

:oO No onhan tossa sellanen problem, että syntymässä on myös exän lapsi, jolloin luulisi olevan asiasta edes hieman kiinnostunut ja vastuuta tunteva. Jos ei tulevaa isukkia kiinnosta , niin antaisin olla ja tekisin just noin.... Eli ilmoittaisin sitten jälkikäteen samalla kuin muillekin, että koska syntyi ja kumpi tuli.

Kuulostaa tosi itsekkältä isältä. En ainakaan ite soittaisi sille jos sitä ei edes kiinnosta nämä kaikki sun olosuhteet. Hanki toinen kuski ja synnytä rauhassa vain, niin saa vauva hyvän alun elämään.

Hei, ei miehet osaa ajatella tolla tavalla, että kysyit, koska sun saattaa tarvita lähteä synnyttämään! Onko se nyt niin vaikeaa avata sitä suuta, ja selittää, että kun se vauva on tulossa lähiaikoina, niin sen takia olisit vain kiinnostunut tietämään, että miten asia on. Oma on moka, jos ei saa suutaan avattua. Sillä miehellä on varmaan jotain harmituksen aiheita mielessä muutenkin, jos tiuskaisee takaisin. Yritä siis pysyä asiallisena.

Hei, ei miehet osaa ajatella tolla tavalla, että kysyit, koska sun saattaa tarvita lähteä synnyttämään! Onko se nyt niin vaikeaa avata sitä suuta, ja selittää, että kun se vauva on tulossa lähiaikoina, niin sen takia olisit vain kiinnostunut tietämään, että miten asia on. Oma on moka, jos ei saa suutaan avattua. Sillä miehellä on varmaan jotain harmituksen aiheita mielessä muutenkin, jos tiuskaisee takaisin. Yritä siis pysyä asiallisena.

Ja väännä idiootille rautalangasta, sun lapsesi voi syntyä hetkenä minä hyvänsä, kiinnostaako tietää kun tämä aika koittaa! Minä ainakin jättäisin soittamisen väliin!

soita ja kysy et vieläkö sitä kiinnostaa lähtä synnytykseen mukaan. jos sannoo ei tai muuten vaan vitkuttelee nii sanot että no me ilimotellaan sitte ku lapsi syntyy, jos sattuu kiinnostaan. :)

kannattaa tosiaa varmistaa et vieläkö se on lähössä mukaan, nuista miehistä ku ny ei aina tiiä et muistaako ne lupauksiaan...

No siis sanoinkin, että ei mua muuten kiinnostakaan sun menemiset ja tekemiset, mutta kun tää lapsi syntyy seuraavan 4 viikon sisällä, niin sen vuoksi haluaisin tietää onko miten maisemissa.
Ja se tiuskii ilman harmistuksiakin hyvin herkästi.
Minä siis pysyinkin ihan asiallisena.

soita ja kysy et vieläkö sitä kiinnostaa lähtä synnytykseen mukaan. jos sannoo ei tai muuten vaan vitkuttelee nii sanot että no me ilimotellaan sitte ku lapsi syntyy, jos sattuu kiinnostaan. :)

kannattaa tosiaa varmistaa et vieläkö se on lähössä mukaan, nuista miehistä ku ny ei aina tiiä et muistaako ne lupauksiaan...

No pari viikkoa sitten oli vielä ainakin lähdössä, joten eiköhän se ole, mutta kun siitä ei saa mitään koskaan irti, vaikka kuinka yritän jotain joskus kysyä, niin ei välttämättä mitään vastaa tai sitten tyyliin mitä se sulle kuuluu.
Olen sille sanonut, että ei tää yhteishuoltajuuskaan mitään helppoa ole, kun toinen ei pysty keskustelemaan mistään lapseenkaan liittyvästä kunnolla.

Yhteistyössä