Vaadinko mieheltä liikoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninnu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Ninnu"

Vieras
Hän mua haukkunut monta vuotta lihava, ruma, lihava, laihduin 20 kg, tulin hyvännäköiseksi, haukkuminen loppui, sain itse miehen itsetunnon alas, siitäs sai, mutta ei mitään hellyyttä, pussailua, vaikka mies lähestyy ni en pysty. Hoidan kodin, käyn töissä, hoidan lapsen ( 8 v ) mies kyllä osallistuu myös lapsen hoitoon mutta tää meidän tunne puoli, huoh. Jätänkö miehen ja etsin toisen joka mua arvostaa, kenelle luoton itseni antaa tälläisenä, joka musta tykkää pienineen raskausarpineen, selluineen vaikka laihtunut?

Jätät miehen ja olet yksin sen aikaa, että opit arvostamaan itseäsi. Minkä ihmeen takia pitäisi uusi mies heti löytää, varsinkaan kun sinulla ei ole kaikki asiat kunnossa, kun kestät tuollaista miestä? Ensin tutustu itseesi ja opi hyväksymään itsesi ja arvostamaan itseäsi tai muuten olet kohta toisessa huonossa suhteessa.

[QUOTE="Ninnu";23499976]Ei miehen puolelta ainakaan, tämä kaikki on miehen syytä, mies varmaan pelkää menettävänsä mut tavalla tai toisella, olin sit lihava tai laiha.[/QUOTE]

Niin, sitäpä juuri. Kuulostaa siltä, että suhteenne on mennyt jonkinlaiseksi "peliksi", kumpi on niskan päällä. Terveeseen suhteeseen ei kuulu tuollainen kilpailu, eikä toisten haukkuminen. Itse olisin lähtenyt tuosta suhteesta jo kauan sitten.

Pelottaa lähteen yksin asuun, lapsi asuisi miehellä ja mulla kun teen 3 vuorotyötä. Opinko asuun yksin vaikka se pelottaa alkuun? Rakastan kyllä miestä, mutta en tykkää kun en pysty vastaan sen hellyyteen, pussailuun, jotenkin mun itsetunto on musertunut sen ihmisen silmissä.

Opit ihan varmasti. Lähteminen on rankkaa, mutta palkitaan varmasti. Tulet varmasti joku päivä onnelliseksi siitä, että lähdit ja kadut ainoastaan sitä, että kestit huonossa suhteessa niin kauan. Tietysti voit vielä yrittää puhua miehen kanssa ja ehdottaa parisuhdeterapiaa, jos ette ole vielä asiasta puhunut. Jos mies ei halua muuttua, on sinun parasta lähteä.

[QUOTE="Ninnu";23500014]Pelottaa lähteen yksin asuun, lapsi asuisi miehellä ja mulla kun teen 3 vuorotyötä. Opinko asuun yksin vaikka se pelottaa alkuun? Rakastan kyllä miestä, mutta en tykkää kun en pysty vastaan sen hellyyteen, pussailuun, jotenkin mun itsetunto on musertunut sen ihmisen silmissä.[/QUOTE]

Opit, ja mistä tietää vaikka löytäisit jonkun uuden ihanan miehen, joka kunnioittaa Sinua!
Alku on usein rankkaa, mutta yleensä kyllä läpi käymisen arvoista. Nyt tukiverkot ja ystävät "käyttyöön".

Mies on jotenkin muuttunut sen jälkeen kun laihduin, että en lähde sinne parisuhterapiaan kun tiedän että se ei mee eteen eikä taakse. Nyt välil se on yht äkkii sanonut oon nätti, sulla on hyvä kroppa, mut samapa tuo, ku en pysty oleen sinut itseni kanssa sen kanssa esim alasti ni saatika sit vieraan miehen kanssa, kai.