mies lähtee töihin klo 6.30 ja minä klo7.30 (vien eka pojan ja menen sitten töihin)
mä olen kotona klo 13.30, annan pojalle välipalan, lenkitetän koira, siivoilen ja pyykkäilen ja teen ruuan.
tai jos mulla on koulua, niin käyn kotona käyttämässä koiran ja lähden teoriatunneille joista kotiudun klo19 jonka jälkeen pyykkäykset yms.
mies kotiutuu joka päivä klo16.
istuu valmiiseen pöytään ja lähtee raksalle jonne mä lähden perässä kun oon saanu siivottua ruokailun jäljet.
mä tuun raksalta klo19 jos poika kotona, laitan sen iltapuuhien jälkeen nukkuun ja teen omia hommia tai jos poika ei kotona, niin olen miehen kanssa sinne 22-23 raksalla.
tullaan kotiin, mä teen iltapalan ja mennään pesujen kautta nukkumaan.
tänään mä lähdin töihin klo8 ja tulin kotiin klo19.30. tääl oli hirvee sotku jonka siivosin. pyykkäsin, imuroin, pyyhin pölyjä jne.
nyt pyysin miestä et tekis iltapalaa, et oon ihan poikki, niin ei. hän ei JAKSA.
se on töiden jälkee vetäny ½tunnin päikkärit, käyny raksalla pyörimässä ja nyt on maannu sohvalla tunnin.
mua kyllästyttää olla aina se vitun taloudenhoitaja joka tekee ruuat ja hoitaa perheelle puhtaat kalsarit |O |O |O |O |O |O |O