VAADIN: S-Ryhmä ulos Citycon kauppakeskuksista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
S-Ryhmän ei pitäisi toimia Citycon kauppakeskuksissa, jotka ovat israelilaisessa omistuksessa. Johan kaupoissaankin boikotoivat ottaen terroristienpuolen. Poistukaa myös israelilaisomisteisista kauppakeskuksista.

Kukaan ei jää kaipaamaan.

Ei Rasisteja. Ei terroristie puolella olevia.

Toivon että S-Ryhmä itse tajuaa vetäytyä pois noista Cityconin omistamista kauppakeskuksista. Jottei tarvi niissäkin asiointia alkaa välttelemään.

S-Ryhmän ei pitäisi toimia Citycon kauppakeskuksissa, jotka ovat israelilaisessa omistuksessa. Johan kaupoissaankin boikotoivat ottaen terroristienpuolen. Poistukaa myös israelilaisomisteisista kauppakeskuksista.

Kukaan ei jää kaipaamaan.

Ei Rasisteja. Ei terroristie puolella olevia.

Toivon että S-Ryhmä itse tajuaa vetäytyä pois noista Cityconin omistamista kauppakeskuksista. Jottei tarvi niissäkin asiointia alkaa välttelemään.

👍👍

En pidä S-ryhmän toiminnasta mennä terroristien puolelle ja syrjiä rasistisesti israelilaisia & juutalaisia. Vieläpä kaiken Hamasin disninformaatio propagandalla perustellen.

En voi asioida S-Ryhmän kaupoissa enkä kauppakeskuksissa, joissa tällaisen toimijan annetaan toimia.

Onneksi on niitäkin kauppakeskuksia, missä ei S-Ryhmän ravintoloita ja kauppoja ole.

Voi hellanlettas teitä... Tuo öyhöttäminen on niin suloista, mutta ei kuitenkaan vaikuta lähi-idän tilanteeseen millään tavalla. Otatteko huomioon ollenkaan, että boikotoimalla s-ryhmää boikotoitte samalla myös suomalaisia tuottajia ja suomalaista työtä? Myös s-ryhmän verot taitaa jäädä suomeen... Niin, että miten menee noin niin kun omasta mielestä?

Voi hellanlettas teitä... Tuo öyhöttäminen on niin suloista, mutta ei kuitenkaan vaikuta lähi-idän tilanteeseen millään tavalla. Otatteko huomioon ollenkaan, että boikotoimalla s-ryhmää boikotoitte samalla myös suomalaisia tuottajia ja suomalaista työtä? Myös s-ryhmän verot taitaa jäädä suomeen... Niin, että miten menee noin niin kun omasta mielestä?

Minun pointtini boikotoida on vain ainoastaan. En hyväksy seuraavia asioita, enkä siten hyväksy niiden puolella olevia tahoja, joten en asioi S-Ryhmän kaupoissa.

EI KIITOS
Rasmi
Terrorismi
Raiskaaminen
Nälkiinnyttäminen
Siviilien tappaminen
Kiduttaminen
Elävältä polttaminen

En tue noita asioita S-Ryhmänkään välityksellä.

Minun pointtini boikotoida on vain ainoastaan. En hyväksy seuraavia asioita, enkä siten hyväksy niiden puolella olevia tahoja, joten en asioi S-Ryhmän kaupoissa.

EI KIITOS
Rasmi
Terrorismi
Raiskaaminen
Nälkiinnyttäminen
Siviilien tappaminen
Kiduttaminen
Elävältä polttaminen

Sinulla on maailman 5% länsimainen näkemys asioista, joka ei suinkaan ole se ainoa oikea.

S-Ryhmä /HOK Elanto / SOK Elanto, johto voi koska vain erota ja uusi johto lopettaa terroristien puolella olemisen. Sitten menee taas kotimaisetkin tuotteet S-kaupoissa kaupaksi paremmin, kun asiakkaita on enemmän.

Lyhyellä muutaman kk säteellä se osuu vain S-kauppojen omaan tulokseen. Ei siellä 1kk perusteella vielä päätetä olla tilaamatta kotimaisilta tuottajilta tuotteita vaan odotellaan n. 6kk mihin myynti vakiintuu ja sitten vasta lasketaan tilausmääriä.

S-Ryhmä /HOK Elanto / SOK Elanto, johto voi koska vain erota ja uusi johto lopettaa terroristien puolella olemisen. Sitten menee taas kotimaisetkin tuotteet S-kaupoissa kaupaksi paremmin, kun asiakkaita on enemmän.

Lyhyellä muutaman kk säteellä se osuu vain S-kauppojen omaan tulokseen. Ei siellä 1kk perusteella vielä päätetä olla tilaamatta kotimaisilta tuottajilta tuotteita vaan odotellaan n. 6kk mihin myynti vakiintuu ja sitten vasta lasketaan tilausmääriä.

Ainoa sääli tuossa on, että hyvät tuotteet homehtuu S-kaupan hyllyillä. Tulee hävikkiä. Kuinkahan kauan tämä on ok S-Ryhmälle?

EI KIITOS
Rasmi
Terrorismi
Raiskaaminen
Nälkiinnyttäminen
Siviilien tappaminen
Kiduttaminen
Elävältä polttaminen

Kannattaa lukea historiaa ja mm Raamattu on aika hyvä valaisemaan asioita, jotka elävät edelleen.

Pankin vaihtaminen ja rahansa pois siirtäminen on yllättävän helppoa.

Uskolla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, että S-Ryhmä päätöksellään ottaa terroristien puolen ja syrjii rasistisesti israelilaisia & juutalaisia.

Kannatako sinäkin Terrorismia ja rasismia?
En mutta pitkän elämäni aikana olen joutunut huomaamaan, että vaikka seisoisin päälläni sonnassa se ei auta ei minua mutta ei muitakaan.
Olin rasismin vastainen kunnes aikuisiällä lähdin opiskelemaan Diakoniaopistoon. Kyllä muuttui ajatukset radikaalisti kokemusten kautta. Rasismin verhoon on niin helppo kietoutua.

Ei tässä maailmassa ole mitään logiikkaa eikä ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Rauhoitu ja elä omaa elämääsi mahdollisimman hyvin.

Rauhoitu itse, minun ei tarvitse. Voin fiksusti ilmaista mielpiteeni ja siihen minulla on oikeus. Jos joku ei pidä kuulemastaan kauhistuen siitä tosiasista mihin S-Ryhmän toiminta ottaa kantaa ja tukea. Hyvä vain jos edes jokunen lisää havahtuu todellisuuteen.

Yhteistyössä