V**UN LAIHDUTUS!!!

  • Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti
kyllästynyt
Mä en jaksa enää!!! Miksi ihminen rääkkää itseään tälleen???

4 kk "laihdutusta" takana. Päivittäinen kalorivaje välillä 500-1000. Muutamia lipsahduksia tämän 4 kk aikana. Alle 5 kuitenkin.

Ja perkele. Painoa on tippunut huimat 6 KILOA!!!! Mä oikeesti vedän itteni kohta narun jatkeeksi!!!! Mä käsittäisin jos mä olisin jo sikalaiha, että se kilojen lähteminen ei ois helppoa, mutta ylipainoa on oikeesti 20 kiloa ja todellakin löysää löytyy!!!!

Aloin harrastamaan liikuntaakin EKAA KERTAA ELÄISSÄNI nyt likeemmäs 30-vuotiaana. Ja ei auta.

Mä en oikeesti jaksa. Ja sit joku kaikkitietävä on varmaan tässäkin selittämässä miten "minä laihduin 20 kiloa 4 kuukaudessa ja oli ihan helppoa". Mä en enää tiedä mitä tehdä. :(:(

Miten helvetissä voi pysyä motivaatio jos viimisen kuukaudenkin aikana vaaka ei oo liikahtanut mihinkään!!!!!
 
urheilija
Toimimaton dietti pitää keskeyttää.

Kokeile parin päivän jälkeen uudestaan. Jos paino ei vieläkään lähde tippumaan, niin uutta keinoa kehiin. Konstit ei lopu kesken
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja urheilija:
Toimimaton dietti pitää keskeyttää.

Kokeile parin päivän jälkeen uudestaan. Jos paino ei vieläkään lähde tippumaan, niin uutta keinoa kehiin. Konstit ei lopu kesken
Miten mä voin keskeyttää, kun kyseessä ei varsinaisesti ole dieetti vaan kokonaisvaltainen elämäntapamuutos? Palaan takaisin sipsien ja suklaan pariin?
 
kohtalotoveri!
Kuinka paljon olet syönyt kaloreita päivässä?
Itselleni kiloklubi antaa n. 1800kcal per päivä, vajetta on siis 650 siihen jos en laihduttaisi. Olen syönyt 1300-1900kcal päivässä ja paino on kolmessa kuukaudessa tippunut 6,6kg :( Kalorien laskemisen lisäksi olen aloittanut säännöllisen liikunnan 3-4krt viikossa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri!:
Kuinka paljon olet syönyt kaloreita päivässä?
Itselleni kiloklubi antaa n. 1800kcal per päivä, vajetta on siis 650 siihen jos en laihduttaisi. Olen syönyt 1300-1900kcal päivässä ja paino on kolmessa kuukaudessa tippunut 6,6kg :( Kalorien laskemisen lisäksi olen aloittanut säännöllisen liikunnan 3-4krt viikossa.
Mä syön n.1400-1500 per päivä. Liikunnasta tulee sit riippuen päivästä 300-500 lisäkaloria.
 
Jos käyt esim salilla niin sun paino jopa nousee. Mutta jos taas pelkkää aerobista harrastat niin sitten kyllä painoin luulisi lähtevän putoon. Ja olet kumminkin 30v, niin ei ne kilot ihan heti lähdekkään. Maltti on valttia B) Rupee salilla käymään ja aerobista liikuntaa, ruokaremontti ihan täysin, että saat proteiinia, tietyn määrän hiilaria, hyvää rasvaa niin kyllä alkaa paino putoamaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
hmm..entäs jos sun kroppa ettii "paikaansa" tuossa sun uudessa ruokavaliossa?
Tällaista selitti mun personal trainer -kaverini, kun sille itkin tätä... Että elimistöllä kestää aikansa tottua uuteen aineenvaihduntaan... No mitä mä tätä oikeastaan parun. Olo on kuitenkin parempi ja vanhaan en ikinä halua palata! :) Mä vaan ajattelin, että se paino lähtee kuin itestään "niinkuin muillakin". Ja pettynyt olen aika pahasti. Vieläpä kun justiinsa tästä syystä ei kukaan usko, että mä oon oikeesti muuttanut edes mitään elintapoja :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
hmm..entäs jos sun kroppa ettii "paikaansa" tuossa sun uudessa ruokavaliossa?
Tällaista selitti mun personal trainer -kaverini, kun sille itkin tätä... Että elimistöllä kestää aikansa tottua uuteen aineenvaihduntaan... No mitä mä tätä oikeastaan parun. Olo on kuitenkin parempi ja vanhaan en ikinä halua palata! :) Mä vaan ajattelin, että se paino lähtee kuin itestään "niinkuin muillakin". Ja pettynyt olen aika pahasti. Vieläpä kun justiinsa tästä syystä ei kukaan usko, että mä oon oikeesti muuttanut edes mitään elintapoja :(
mulle kävi niin että enisn laihduin ittestään 10kiloa kun erosin,ei vaan ruoka maistunut.
no siitä tietty tuli osa takasin jossain vaiheessa.
söin epäsäännöllisesti,joskus pitsaa ja joinain päivinä pari leipää.
kroppa meni sitten ihan juntturaan..

nyt olen ruvennu syömään "oikein" ja paino on noussut,sen huomaan että senttejä on lähtenyt mutta vaaka on näyttänyt sitä samaa jo 3kk +-2kg
tässä odottelen mielenkiinnolla jospa rupeis pikkuhiljaa kiloja lähtemään :whistle:

aikasemmin söin 500-2000kalorin väliltä ja nyt sen 1200kaloria päivässä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
hmm..entäs jos sun kroppa ettii "paikaansa" tuossa sun uudessa ruokavaliossa?
Tällaista selitti mun personal trainer -kaverini, kun sille itkin tätä... Että elimistöllä kestää aikansa tottua uuteen aineenvaihduntaan... No mitä mä tätä oikeastaan parun. Olo on kuitenkin parempi ja vanhaan en ikinä halua palata! :) Mä vaan ajattelin, että se paino lähtee kuin itestään "niinkuin muillakin". Ja pettynyt olen aika pahasti. Vieläpä kun justiinsa tästä syystä ei kukaan usko, että mä oon oikeesti muuttanut edes mitään elintapoja :(
mulle kävi niin että enisn laihduin ittestään 10kiloa kun erosin,ei vaan ruoka maistunut.
no siitä tietty tuli osa takasin jossain vaiheessa.
söin epäsäännöllisesti,joskus pitsaa ja joinain päivinä pari leipää.
kroppa meni sitten ihan juntturaan..

nyt olen ruvennu syömään "oikein" ja paino on noussut,sen huomaan että senttejä on lähtenyt mutta vaaka on näyttänyt sitä samaa jo 3kk +-2kg
tässä odottelen mielenkiinnolla jospa rupeis pikkuhiljaa kiloja lähtemään :whistle:

aikasemmin söin 500-2000kalorin väliltä ja nyt sen 1200kaloria päivässä
Joo senttejä on lähtenyt multakin sentään. Ja selvästi huomaa, että tota löysää on vähempi... :) No ehkä tämä tästä. Ja eihän tätä sen painon takia tehdä vaan sen terveyden :)
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo senttejä on lähtenyt multakin sentään. Ja selvästi huomaa, että tota löysää on vähempi... :) No ehkä tämä tästä. Ja eihän tätä sen painon takia tehdä vaan sen terveyden :)
Jos sentit lähtee ja paino pysyy samana, niin sehän on erittäin hyvä. Läski palaa ja lihasta tulee.
 
1500kcal
Luin kalorilaskurin tai kiloklubin (en muista kumpi) sivuilta, että aikuisen naisen ei kannattaisi paljon alle 1500kcal tiputtaa syömisiään. Siis, jotta kroppa toimisi normaalisti, niin tuo 1500kcal olisi minimi, varsinkin jos on kyseessä elämäntapamuutos, eikä viikon tai kahden pikadieetti. Ja tosiaan joskus mittanauha on paljon luotettavampi tulosmittari kuin vaaka! :) Tsemppiä!

Mulla itsellä vastaava urakka on vasta alussa, toinen viikko kiloklubilaisena. Ja eka viikko 500-600kcal päivävajeella tuloksella +/-0. Eli voin kyllä kuvitella fiiliksesi, mutta eiköhän tämäkin paino alamäkeen lähde, kunhan en heti luovuta. :)
 
Ruikkis
Mulla aikanaan laihtuessa se paino ei suinkaan laskenut tasaisesti. Tein juuri kuvailemasi elämätaparemontin ja aloitin liikunnan; puolikettuuntuneena totesin ainakin pari kuukautta että paino ei laskenut just mihinkään. Koska olo oli parempi ja pirteämpi niin totesin että jatkan nyt edes sen takia ja sitten yht'äkkiä se paino menikin ryminällä alas tosi lyhyen ajan sisään. Millään järjellä en ole osannut itselleni selittää miksi noin, mutta niin se vaan meni.
 
ikuinen
Mulla on samat fiilikset. Mut alan pikkuhiljaa hyväksymään sen, että en pääse tässä kolmenkympin tienoilla alle kakskymppisen minän mittoihin. Naureskelin, et pitää heittäytyy opiskelijaks, niin ei oo varaa syödä.

Mä juoksen, syön salaatteja, syön terveellisesti ja olen pienentänyt ne annokset siihen ja siihen saako tarpeeksi energiaa siihen mitä kulutan. Mutta ei auta. Paino ei tipu, ei edes niin paljoa kun sinulla aloittaja.

Oon nyt kaks vuotta paininut tän kanssa, lauantaina viimeeksi saanu törkeen kohtauksen siitä kun mikään vaate ei istu päällä ja piti mennä vielä paikkaan missä pyörii sellasia mimmeja jotka sais syödä vähän et alkaisvat muistuttaa naisia. Lopputuloshan oli et tää pariskunta häipy sieltä aika nopeasti kin ei oikeen viihtynyt.

Toivo tulevaisuudessa, omat vanhemmat laihoja, äippä siinä 30 tienoilla oli tuhdimpi hetken, niinkuin itse nyt ja sitten se laihtuminen kävi kun lapset alko kadota kotonta..tosin en halua olla samanlainen luurankokaan viiskymppisenä.

Ai joo, ja lihas painaa enempi kun läski, et vaaka ei kaikkea kerro kuitenkaan eikä ne kilot..vaan ne vaatteista pursuavat jenkkakahvat.
 

Yhteistyössä