V***u mikä kännykkäliittymä!!! Telefinland

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis vaihdoin dna:lta telefinlandille. Telefinland lupaa sivuillaan, että heillä on kattava ja kuuluva soneran verkko, aamu kymmenestä tää on toiminu ihan tyydyttävästi, kuuluvuutta välillä 2 tolppaa välillä täydet...mut tää menee jo yli et nyt mulla ei oo ollu yhtään kuuluvuutta 10 minuuttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En asu missään korvessa ja onhan mulla ennenkin ollu kuuluvuutta. Ei vieläkään oo tolpat tullu takas.

hohhoijaa... mutta sulla oli enne dna ja nyt telefinland..ja ne toimii eri verkoissa joten kuuluivuuksissa on eroja!!

sulla puhelimessa vika, näin ainakin mulla käynyt muutaman kerran, vika siis ei ollut operaattorissa. Käytä puhelimesta virrat pois, sitte varmaan pelittää :)
mulla on ollu telefinland 4 vuotta eikä mitään ongelmia ole ollut laskutuksen tai kuuluvuuden suhteen ja asun KORVESSA !

Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
onko tuo nyt ihan kamalaa jos ei 10min ole tavoitettavissa :whistle:

Ei, mut jos just oon vaihtanu liittymän tähän, niin kyllä mä oletan että se toimii...ei hyvin mene jos heti samana päivänä reistailee.

Ja kyllä se sillon opttaa pannuun jos pitäis saada soitettua jotain tärkeetä tai odottaa tärkeetä puhelua.

Pitää vissiin vaihtaa lankapuhelimeen...ei oo tällasia ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Oisko:
sulla puhelimessa vika, näin ainakin mulla käynyt muutaman kerran, vika siis ei ollut operaattorissa. Käytä puhelimesta virrat pois, sitte varmaan pelittää :)
mulla on ollu telefinland 4 vuotta eikä mitään ongelmia ole ollut laskutuksen tai kuuluvuuden suhteen ja asun KORVESSA !

Mulla on kieltämättä ollu tätä samaa ongelmaa aikaisempienkin operaattoreiden kanssa, mut se vaihtelee...esim. kolumbuksella oli kans välillä pitkiä katkoksia, kun taas dna:lla ei niin paljon ja nyt taas telefinlandilla pitkiä katkoksia.

Mikä mun puhelimessa vois sit olla, muuten se pelittää hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Oisko:

Kiitos vinkistä, auttoi tuo kun käytti puhelinta kiinni:)

Aiemmin oli Sonera ja ei mitään ongelmia. Asiakaspalvelukin pelitti. Nyt TeleFinland ja asiakaspalvelu on surkeaa. Ensin saa jonottaa tuhottoman kauan maksulliseen palveluun (siis silloin kun se numero toimii, ei meinaan toimi aina) ja sitten menee säätämiseks. Mun olisi pitänyt saada vuoden verottomat puhelut TF:ltä, mutta nyt en tiedä mitä ne on hyvittäny ja mitä ei kun laskussa ei ole tarkempaa erittelyä eikä asiakaspalvelussakaan tiedetä mitään. Kyllä se nyt vaan on mitta täynnä ja vaihto edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja lillukka:
Aiemmin oli Sonera ja ei mitään ongelmia. Asiakaspalvelukin pelitti. Nyt TeleFinland ja asiakaspalvelu on surkeaa. Ensin saa jonottaa tuhottoman kauan maksulliseen palveluun (siis silloin kun se numero toimii, ei meinaan toimi aina) ja sitten menee säätämiseks. Mun olisi pitänyt saada vuoden verottomat puhelut TF:ltä, mutta nyt en tiedä mitä ne on hyvittäny ja mitä ei kun laskussa ei ole tarkempaa erittelyä eikä asiakaspalvelussakaan tiedetä mitään. Kyllä se nyt vaan on mitta täynnä ja vaihto edessä.

Samaa lafkaa ovat, Sonera ja Telefinland.

Helevetti!!!mullakin on telefinland liittymä,ja kesken puhelun katkes..kun hävis kentät,no,käynnistin puhelimen uuestaan,niin sen jälkeen se ei edes hyväksynyt mun korttia,kun sanoo että käynnistetäänkö puhelimen ilman sim korttia? mikä vittu tuo homma on?????aivan p******ä!!!!

Minulla on Tele Finland liittymänä ja todellakin parempi kuin edellinen liittymä eli DNA. DNAssa asiakaspalvelu oli perseestä, siellä oltiin ihan järjettömän töykeitä eikä osattu asioitaan kovinkaan hyvin. Tele Finlanin asiakaspalvelu on taas ihan toista maata. Asiakaspalvelija pirteä ja ystävällinen eikä puhunut yhtään töykeään sävyyn, niin kuin DNAssa. Todellakin kannatan TeleFinlandia, tuskin vaihdan enää tästä liittymää. :-)