v***u mä jätän ton lusmun ihan just!!

• Viestiketjun aloittaja idiootin vaimio
  • Ensimmäinen viesti
idiootin vaimio
tänään MINÄ olen: herännyt aamulla klo06 ja miehen herätyskelloon ja repinyt aikuisen miehen ylös kun ei meinannu ite siihen herätä. enpä sit saanu enää nukutuks. käytin koirat, ruokin ne, tein aamupalan itselle ja lapselle, vein lapsen hoitoon, menin itse papaan ja siitä töihin, töistä pääsin klo17.30,hain lapsen ja lähdin sen kans prismaan 30km päähän, ostin 3 kassillista ruokaa perheelle, tankkasin auton, tulin kotiin, tyhjensin ja täytin astianpesukoneen, laitoin pyykkikoneen pyörimään, siivosin keittiön, laitoin lapselle iltapalan, käytin koirat, siistin paikkoja ja sanoin miehelle et vie äidilles terveisiä et aika kotitöitä laistavan lusmun on kasvattanu, olkoon ylpee pojastaan. (mies siis lähti porukoilleen kun ei jaksanu katsella mua kun olin niin kiukkunen.)

tänään MIES on: herätetty klo06, lähtenyt naama norsunvitulla ovet paukkuen töihin, tehnyt 6h päivän, tullut kotiin, lämmittänyt eilistä ruokaa, päästäny koirat ovesta ulos, kaatunu sohvalle ja nukkunu 3h.

vittu. ja tää on tätä ollu aina ja tulee oleen aina, ei toi tosta muutu. se suuttuu aina kun sitä pyytää tekeen kotitöitä!!!!!!!!!!!!!!!!
siis vaikka pyytäis nätisti, se kääntää sen asian niin et saa riidan aikaan ja voi lähtee meneen. että sellanen aarre mulla täällä, saa noutaa.

....
Älä laita ruokaa kuin sen verran että sinulle ja lapselle riittää ja muuta sellaista "jäynää" ja jos mies alkaa ihmetellä niin totea vain ettet ehdi etkä ole hänen äitinsä.

Mene lakkoon.
Älä tee ruokaa kuin itsellesi ja lapselle - ja vain sellainen määrä ettei jää yli. Kerää miehen lojumaan jääneet tavarat jätesäkkiin ja nosta hänen sänkyynsä. Vie koirat hänen vanhemmilleen hoitoon.
Vaadi neuvottelu vastuunjaosta. ;)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Älä tee miehelles valmiiks mitään. Et pese sen pyykkejä, et tee sille ruokaa. Toimisko? Mä tehny pariinki otteseen näin kun mies ei oo edes omia jälkiään siivonnu. Meni oppi perille.
tää on sit seuraava, nimikoin sille jo oman pyykkikorin ja mulle ja lapselle oman, teki mieli lapsellisuuden kourissa nimikoida jääkaapin tavaratkin mitkä on mun ostamia, miehellä olis siel sinappi... :D

enää en keräile sen vaatteita (paitsi jätesäkkiin ja heitän menee jos lojuu jokapuolella), en tee sille ruokaa enkä pese sille pyykkiä.
onnee sille sitten vaan.
sen oon tehny kaks kertaa et en oo itekä tehny mitää tyyliin viikkoon ja kämppä ollu ihan kamala, mut ei se miestä oo häirinny... ja sit mulla on ollu sata kertaa isompi homma edessä...

..
Ei varmaan auta eikä lohduta sua, mutta onneksi olen löytänyt tuon aarteeni, joka tuolla tälläkin hetkellä tekee puutarhahommia. Meillä tehdään kyllä niin tasapuolisesti kaikki hommat, ei siksi, että pitää tehdä tasan, vaan siksi, että molemmat haluaa auttaa toista ja tehdä toiselle hyvää. Välillä oikein kilpaillaan siitä, kumpi saa tehdä toisen hyväksi jotain.

Joo täysin lakkoon ei kannata. Toise miehet kun ei häiriinny jos on sotkusta. Mun mies hätäänty sillo ku puhtaat vaattet loppu :D
Mä olin 6 vuotta nyrkin ja hellan välissä enkä mä aio olla enää kenenkään kotiorja. Piste :kieh:

ap
Joo täysin lakkoon ei kannata. Toise miehet kun ei häiriinny jos on sotkusta. Mun mies hätäänty sillo ku puhtaat vaattet loppu :D
Mä olin 6 vuotta nyrkin ja hellan välissä enkä mä aio olla enää kenenkään kotiorja. Piste :kieh:
sillälailla!! :D
nyt loppu mullakin, en jaksa enää!!!!

mun mies tekee kotitöitä ilman pyyntöä
heh, etkös nähnyt jo alkuaikana, että millainen "tekijä" miehes on? Ensin naiset tyytyväisenä hellii ja passaa tulevaa puolisoaan ja sitten kun vähän aikaa on kulunut ja lapsia tulee, niin ei enää se ukon passaaminen miellytäkkään. Ja kukapa sitten kotona viihtys akäisen vaimon katseen alla nalkutusta kuuntelemassa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sillälailla!! :D
nyt loppu mullakin, en jaksa enää!!!!
Hyvä nainen!! Näytä sille mistä sut on tehty :D

ei munkaan mies kotitöitä juurikaan tee. tyhjää tiskikoneen ja ripustaa pyykkejä. siinä ne. tosin en odotakkaan että tekisi. tekee niin paljon muuta mitä minä en tee kuin satunnaisesti. Mutta ei se kyllä mökötä jos pyydän joskus tekemään. kyllä se tekee pyydettäessä. on sun ukkos kyllä rasittava ja lapsellinen kun ei keskusteluun kykene ja murjottaa jos jotain pitäis tehdä.

Yhteistyössä