idiootin vaimio
tänään MINÄ olen: herännyt aamulla klo06 ja miehen herätyskelloon ja repinyt aikuisen miehen ylös kun ei meinannu ite siihen herätä. enpä sit saanu enää nukutuks. käytin koirat, ruokin ne, tein aamupalan itselle ja lapselle, vein lapsen hoitoon, menin itse papaan ja siitä töihin, töistä pääsin klo17.30,hain lapsen ja lähdin sen kans prismaan 30km päähän, ostin 3 kassillista ruokaa perheelle, tankkasin auton, tulin kotiin, tyhjensin ja täytin astianpesukoneen, laitoin pyykkikoneen pyörimään, siivosin keittiön, laitoin lapselle iltapalan, käytin koirat, siistin paikkoja ja sanoin miehelle et vie äidilles terveisiä et aika kotitöitä laistavan lusmun on kasvattanu, olkoon ylpee pojastaan. (mies siis lähti porukoilleen kun ei jaksanu katsella mua kun olin niin kiukkunen.)
tänään MIES on: herätetty klo06, lähtenyt naama norsunvitulla ovet paukkuen töihin, tehnyt 6h päivän, tullut kotiin, lämmittänyt eilistä ruokaa, päästäny koirat ovesta ulos, kaatunu sohvalle ja nukkunu 3h.
vittu. ja tää on tätä ollu aina ja tulee oleen aina, ei toi tosta muutu. se suuttuu aina kun sitä pyytää tekeen kotitöitä!!!!!!!!!!!!!!!!
siis vaikka pyytäis nätisti, se kääntää sen asian niin et saa riidan aikaan ja voi lähtee meneen. että sellanen aarre mulla täällä, saa noutaa.
tänään MIES on: herätetty klo06, lähtenyt naama norsunvitulla ovet paukkuen töihin, tehnyt 6h päivän, tullut kotiin, lämmittänyt eilistä ruokaa, päästäny koirat ovesta ulos, kaatunu sohvalle ja nukkunu 3h.
vittu. ja tää on tätä ollu aina ja tulee oleen aina, ei toi tosta muutu. se suuttuu aina kun sitä pyytää tekeen kotitöitä!!!!!!!!!!!!!!!!
siis vaikka pyytäis nätisti, se kääntää sen asian niin et saa riidan aikaan ja voi lähtee meneen. että sellanen aarre mulla täällä, saa noutaa.