V***u kun ottaa päähän toi kakkiainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja l
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

l

Vieras
Mies tuli töistä kotiin klo 12.30, teki ruokaa (ja todellakin teki vaan sen ruoan, jätti kaikki jälkensä kuin koira paskansa... helpommalla olisin päässyt kun olisin ite kokannut) ja meni sen jälkeen nukkumaan.
Meillä on 5 lasta, pienin ihan vauva ja joudun pyörittään tätä kämppää nykyään ihan yksin. Äijä on AINA töissä tai nukkuu, eikä lohduta mua vaikka tekis kuinka paljon töitä kun meillä on periaatteessa omat rahat (no ok, ehkä tuo nyt mun ä-loman aikana on enemmän laittanut kauppareissulle yms kun normaalisti)

Ja ennen kun joku tulee nitiseen että mitäs olen tehnyt noin monta lasta tollaisen miehen kanssa niin voin kertoe ettei se aina ole tollainen itsekäs paskakasa ollut.

Ihan kun mua ei koskaan väsyttäis... Vauvaa imetän öisin ja päivällä ei todellakaan oo mahdollista nukkua kun vauva nukkuu koska 2v ei taatusti nuku samaan aikaan.

Kiitos kun sain avautua.

Alkuperäinen kirjoittaja moona:
päivä päivältä rupee helpottaa, joskus on vaan pakko miehenkin laiskotella

"MiehenKIN".
Koskas tämä äiti siis laskottelee jos miehenKIN pitää saada laiskotella? Silloin kun kokkaa miehen tiskejä päästäkseen kokkaamaan lapsille ja itselleen myös? Silloin kun yöllä imettää? Silloin kun päivällä vahtii silmä tarkkana pientä taaperoa? Missäs välissä äitin lepäämiselle löytyy aikaa?

Mun mies on just tollanen, tosin meillä vaan pientä 2 lasta. Töiden jälkeen menee suihkuun, syömään ja nukkumaan. Ei nykyään ikinä enää laita ruokaa tai auta siivoamisessa, päin vastoin murustelee joka paikkaan ja sotkee muutenkin syödessään. Aina sen vaatteet lojuu ympäri kämppää yms.

Alan olla tosi väsynyt kun valvon kaikki yöt vauvaa hoitaen, yritän päivisin hoitaa ruokaostokset, 2 lasta, siivouksen ja ruoanlaiton. Ja mies vielä ihmettelee miksi ei tee mieli seksiä! Olen tosin moneen kertaan sanonut nätisti, että olisi kiva jos vähän auttaisi kun olen aika väsynyt mutta ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies on just tollanen, tosin meillä vaan pientä 2 lasta. Töiden jälkeen menee suihkuun, syömään ja nukkumaan. Ei nykyään ikinä enää laita ruokaa tai auta siivoamisessa, päin vastoin murustelee joka paikkaan ja sotkee muutenkin syödessään. Aina sen vaatteet lojuu ympäri kämppää yms.

Alan olla tosi väsynyt kun valvon kaikki yöt vauvaa hoitaen, yritän päivisin hoitaa ruokaostokset, 2 lasta, siivouksen ja ruoanlaiton. Ja mies vielä ihmettelee miksi ei tee mieli seksiä! Olen tosin moneen kertaan sanonut nätisti, että olisi kiva jos vähän auttaisi kun olen aika väsynyt mutta ei.

miksi sanot nätisti ja miksi pyydät apua? ärähdä kunnolla ja VAADI MIESTÄ TEKEMÄÄN OMA OSANSA!!!! sano miehelle että sä meet töihin etkä vittuakaan muuta tee ja se saa hoitaa 24/7 kaiken muun!! meinaan pienten lasten äitinä sitä tekee 24/7 töitä!

Yhteistyössä