V***U ku menee hermot cdon.fi:n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja genree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

genree

Jäsen
08.05.2009
224
0
16
Mä tein tilauksen, jonka maksoin luottokortilla (kun en voi laskulla tilata). Ja se ei rekisteröitynyt sinne.
Noh, mä tein saman tilauksen kertaalleen. Ja taas meni katevaraus kortilta.
Tilausta ei edelleenkään näy tilaushistoriassa. Sinne ei voi soittaa vaan pitää sivujen kautta ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
No, ne sieltä sitten 5. viestin jälkeen vastas ja pahoitteli asiaa ja antoi alennuskoodin (millä postarit ilm.) ja pyysivät tekemään tilauksen uusiks. Ovat selvitelleet jotakin ongelmaa ja nyt pitäis toimia. Ja sanoivat että katevaraukset palautuu pikimmiten. No. Mä tein sit sen *tanan kolmannen tilauksen ja katoin ettei sekään menny tilaushistoriaan (tilausnumerokin on joka kerta tullut mutta ne ei "voi" tehdä sitä tilausta kun se tilaus ei oo niille rekisteröitynyt. Ja joka kerta oon tilausnumeron ja tilatut tuotteet laittanu niille viestinä )
NO NYT NE VITTU SAAT*NA LAITTO TAAS VIESTIÄ ETTEI OO TULLU NIILLE JA PYYSIVÄT PERK*LE LAITTAMAAN UUDEN TILAUKSEN!!!!!!!! (ja nyt mulla on siis luottokortilla 3 katevarausta niille!)
H*LVETIN H*LVETTI!!!!!!!!!!!
|O |O |O |O |O |O |O |O |O
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
:'( |O |O AARRRRRGH!!!

(ja arvatkaa vaan teenkö 4.n tilauksen!!! V*ttu mä rupeen boikotoimaan koko paskaa....

mulle ei nyt mitään noin "kauheeta" oo käyny. sillon pääsiäisen aikaan oli se että saa toimituksen ilman postikuluja niin kyllä mun laskuun oli pk:t laitettu....

pitäis taas tehdä tilaus sinne....

kannattaa eka selvittää vaikka sähköpostin kautta tilanne ennekuin alkaa tilailemaan uudestaan mitään. mulla ei ko firman kanssa ole ollut ongelmia ja kolmisen vuotta oon ostanut sieltä cd:t ja elokuvat. kerran tuli väärä leffa ja senkin sai kätevästi hoidettua.

Oma tilaus onnistui oikein hyvin,kun oli maksutapana lasku. Toimistusajat kusee pahasti tosin.
1-3 arkipäivää oli toimitusaika, mutta nyt olen jo 1,5 viikkoa odotellut eikä pakettia näy. Tämä on jo toinen kerta kun niiden toimitus on myöhässä ja myös viimeinen kerta kun sieltä tilaan mitään.

Yhteistyössä